Assassin's Creed 3 försenas till pc

Robot
Assassin's Creed 3 försenas till pc

Favorit i repris. Även indianlönnmördaren försover sig till pc-formatet.

#assassins-creed-3-2, #assassins-creed-brotherhood, #assassins-creed-revelations


Medlem
Assassin's Creed 3 försenas till pc

Tack Ubi, skönt att andra bestämmer åt en när man ska spara sina pengar. Nåja, mer till Randy isåfall det gör ju inget. Randy is my Jesus, praise the lord Pitchford!
Tänk att han kan sälja bra spel utan en massa drm och göra en bra PC version av kommande spel: sicken magiker va?

Ubifail!

Varför försenar dem en PC-release, är det för att det tar ca 3 veckor att porta spelet till PC?

Medlem

förstår dåm, det e jävligt smart att göra så och då får dåm inte sämre betyg av recesenterna pga att det är buggigt eller dåligt optimerat
(jag antar att de slipar på buggarna eftersom att de ska släppas inom ett halvår och det beror på vilket format de recenserar om)

Piraterna slår näven i bordet och gråter


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Svenskalkoholkultur:

Varför försenar dem en PC-release, är det för att det tar ca 3 veckor att porta spelet till PC?

för att de vill att man ska köpa det till konsol istälet

Skrivet av walter_iego:

Piraterna slår näven i bordet och gråter

nä. har ett flashat xbox 360 så det funkar att pirata spel till den också.

Medlem
Medlem

What a HUGE surprise.

Medlem

Ja Ubisoft går från klarhet till klarhet... de drar säker tillbaka PC-versionen för att alla PC-användare är pirater, precis som de först gjorde med Future Soldier...

Jag har iallafall lagt ner att skaffa Ubisoftspel efter Ghost Recon debacklet.


signatur

Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
Nalle Puh

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Piraterna slår näven i bordet och gråter

Clueless

Skrivet av Kuci:
Skrivet av walter_iego:

Piraterna slår näven i bordet och gråter

Clueless

Här kan du läsa lite om du är "clueless":

http://sv.wikipedia.org/wiki/Piratkopiering


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Anybody want some cheese with their whine ?

Medlem

Hmmm Av någon anledning är jag inte förvånad!!
Men man börjar ju bli van... Man är ju PC spelare


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Piraterna slår näven i bordet och gråter

Hah. Priceless.

Medlem

Då kanske man orkar att vänta till wii u kommer

Deja vu...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Nej det försenas inte, jag vägrar tro att Ubisoft hade tänkt släppa det samtidigt som på konsol under någon gång av deras releaseplanerande.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

Nå hellre att dom fixar till allt så det blir en bra PC port!

Medlem
Skrivet av siZe:

Nå hellre att dom fixar till allt så det blir en bra PC port!

Även om jag köpt samtliga Assassin's Creed till PC så tycker jag portarna har varit väldigt dåliga. Hackiga och dåliga på använda hårdvaran, inte förens Brotherhood var det okej att spela utan massa stuttering.

Medlem

vilken överraskning

Medlem

sjukt att man inte pushar pc egentligen

Medlem

har det inte varit så hela tiden?)

Medlem

VA! ett spel kommer försent till PC! hur är det möjligt det har ju aldrig hänt förut!!.....ne men för att vara allvarlig så är det okej om de optimerar spelet för PC istället för att bara släppa en konsol klon. Men om det visar sig vara en konsol klon så är bara att ladda hem det.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Skrivet av raefzm88:

sjukt att man inte pushar pc egentligen

På vilket sätt då? Vi vet ju alla anledningen till att det blir så här. Det är knappast så att företagen gör det för att jävlas, de gör det självklart för att tjäna så mycket pengar som möjligt.

Medlem
Skrivet av siZe:

Nå hellre att dom fixar till allt så det blir en bra PC port!

Ärligt tror du de tar tiden för o fixa bra kontroller till PC.
Det tror jag inte ett ögonblick på. Var det inte så att de gav tipset att använda en gamepad i spelet
för de kommer inte optimera för mus o tangb....

Crap såg verkligen fram emot detta spel men om inget bra stöd för PC så hoppar jag detta.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv
Skrivet av chopper:
Skrivet av siZe:

Nå hellre att dom fixar till allt så det blir en bra PC port!

Ärligt tror du de tar tiden för o fixa bra kontroller till PC.
Det tror jag inte ett ögonblick på. Var det inte så att de gav tipset att använda en gamepad i spelet
för de kommer inte optimera för mus o tangb....

Crap såg verkligen fram emot detta spel men om inget bra stöd för PC så hoppar jag detta.

yää men sluta kvid nu, bara vänta och se ifall det blir bra eller inte

Inaktiv
Skrivet av Friberg:
Skrivet av siZe:

Nå hellre att dom fixar till allt så det blir en bra PC port!

Även om jag köpt samtliga Assassin's Creed till PC så tycker jag portarna har varit väldigt dåliga. Hackiga och dåliga på använda hårdvaran, inte förens Brotherhood var det okej att spela utan massa stuttering.

AC2, Brotherhood samt Revelations har fungerar prima för mig, inte haft något problem med dom

Medlem
Skrivet av siZe:
Skrivet av chopper:
Skrivet av siZe:

Nå hellre att dom fixar till allt så det blir en bra PC port!

Ärligt tror du de tar tiden för o fixa bra kontroller till PC.
Det tror jag inte ett ögonblick på. Var det inte så att de gav tipset att använda en gamepad i spelet
för de kommer inte optimera för mus o tangb....

Crap såg verkligen fram emot detta spel men om inget bra stöd för PC så hoppar jag detta.

yää men sluta kvid nu, bara vänta och se ifall det blir bra eller inte

Vad då sluta "kvid" Om de släpper ett PC spel till konsol borde inte spelets kontroller funka på konsolen då? Varför släppa till en plattform där inte fullt stöd finns för styrdon. O då menar jag inte att behöva köpa extra konsol styrdon för att få spelet att flyta i PC. Enkelt och logiskt!
Gilla min åsikt eller inte ..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv
Skrivet av chopper:
Skrivet av siZe:
Skrivet av chopper:
Skrivet av siZe:

Nå hellre att dom fixar till allt så det blir en bra PC port!

Ärligt tror du de tar tiden för o fixa bra kontroller till PC.
Det tror jag inte ett ögonblick på. Var det inte så att de gav tipset att använda en gamepad i spelet
för de kommer inte optimera för mus o tangb....

Crap såg verkligen fram emot detta spel men om inget bra stöd för PC så hoppar jag detta.

yää men sluta kvid nu, bara vänta och se ifall det blir bra eller inte

Vad då sluta "kvid" Om de släpper ett PC spel till konsol borde inte spelets kontroller funka på konsolen då? Varför släppa till en plattform där inte fullt stöd finns för styrdon. O då menar jag inte att behöva köpa extra konsol styrdon för att få spelet att flyta i PC. Enkelt och logiskt!
Gilla min åsikt eller inte ..

Yääääh men kvidolle :.)

http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/085/977/HATERS.jpg

Medlem
Skrivet av siZe:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av siZe:

Nå hellre att dom fixar till allt så det blir en bra PC port!

Även om jag köpt samtliga Assassin&#039;s Creed till PC så tycker jag portarna har varit väldigt dåliga. Hackiga och dåliga på använda hårdvaran, inte förens Brotherhood var det okej att spela utan massa stuttering.

AC2, Brotherhood samt Revelations har fungerar prima för mig, inte haft något problem med dom

AC2 har hemskt draw distance och är väldigt hackigt på många ställen. Samt UI är hemskt.

12
Skriv svar