Risen 2: Dark Waters-demo på Steam

Robot
Risen 2: Dark Waters-demo på Steam
Medlem
Risen 2: Dark Waters-demo på Steam

Rekommenderar alla som vill köpa spelet att spela demot först, spelet är verkligen uruselt =/ Men å andra sidan kan man inte förvänta sig något vettigt från Piranha Games...

Medlem

Varje gång jag läser ordet "Risen" lägger jag ofrivilligt till "Kraftigt Chokladig" i huvudet.

Dez
Medlem

Gillade ettan, men är tveksam till tvåan då jag inte brukar gilla pirat-teman.

Så då var det perfekt med ett demo!

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Rekommenderar alla som vill köpa spelet att spela demot först, spelet är verkligen uruselt =/ Men å andra sidan kan man inte förvänta sig något vettigt från Piranha Games...

Deras spel är typ love or hate games..
for dock säga att risen 2 har den semsta och mäst obalancerade combaten i deras spel :/


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

"It's a Risen 2 good to be true."

Haha, När FZ-redaktionen har semester, äger Sebastian Lind på kontoret och briljerar!

Skrivet av Dunkelburk:

"It's a Risen 2 good to be true."

Haha, När FZ-redaktionen har semester, äger Sebastian Lind på kontoret och briljerar!

"När skäggo-bossen inte ser dansar frilansarna på löpet" – gammalt FZ-ordspråk.

Medlem

PB's spel (precis som Bethesda's) är som årgångsvin, blir bättre ju längre man väntar. Finns en rätt stor fanpatch till Risen2, samt en massa andra fixar från communityn. Är dock imponerad att PB to.m patchade spelet och lade in "dodge" efter gnäll från communityn. Gör striderna lite bättre iaf. Verkar som att den nuvarande utgivaren är vettigare än Jo Wood (som PB bröt med pg.a Gothic 3).

Väntar nog ett år till, sen köper jag det till reducerat pris samt med massa trevliga patchar / moddar.


signatur
Medlem

"Det är visserligen tyskt, men kan ju vara bra ändå"

I LOL'd

1
Skriv svar