Journey Collector's Edition släpps inte i Europa

Robot
Journey Collector's Edition släpps inte i Europa

"De olika språken, lagarna och återförsäljarna" gör att det inte skulle gå runt, hävdar utvecklarna Thatgamecompany.

#thatgamecompany, #sony


Journey Collector's Edition släpps inte i Europa

Det var ju dåligt

Inaktiv

De olika språken ?
Det enda som behöver bli översätt till svenska är väl manualen till spelet och kan det vara så dyrt ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

webhallen brukar importera o sälja sånt här

fick min castlevania LoS usa collectors utgåva genom dem
men annars finns

videogamesplus.ca som skeppar hitt ifall de skulle bli kris


signatur

To understan the world
You must understand your own past

Jag har också handlat mycket via VG+! Det är en strålande butik och snabba och pålitliga.

Medlem

Ge mig spelet bara på skiva då.

Medlem

Import it is then!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har också handlat mycket via VG+! Det är en strålande butik och snabba och pålitliga.

Är inte frakten tokdyr dock?


signatur

Videomupp

Flakmonkey
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har också handlat mycket via VG+! Det är en strålande butik och snabba och pålitliga.

Är inte frakten tokdyr dock?

När jag köpt nya spel därifrån så har de alltid blivit billigare än om jag köpt dem i Sverige. Så nej, frakten Är inte tokdyr.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har också handlat mycket via VG+! Det är en strålande butik och snabba och pålitliga.

Är inte frakten tokdyr dock?

När jag köpt nya spel därifrån så har de alltid blivit billigare än om jag köpt dem i Sverige. Så nej, frakten Är inte tokdyr.

Nu blev jag tvungen att gå in och kolla, och det var ju inte så hemskt. Men jag vill minnas skarp att jag skulle handla något och det hade kostat nära 150-200 spänn för att få hem det. Mysko.


signatur

Videomupp

Skrivet av WildThing:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har också handlat mycket via VG+! Det är en strålande butik och snabba och pålitliga.

Är inte frakten tokdyr dock?

När jag köpt nya spel därifrån så har de alltid blivit billigare än om jag köpt dem i Sverige. Så nej, frakten Är inte tokdyr.

Nu blev jag tvungen att gå in och kolla, och det var ju inte så hemskt. Men jag vill minnas skarp att jag skulle handla något och det hade kostat nära 150-200 spänn för att få hem det. Mysko.

Som Simon säger så är det väldigt låg frakt, oftast inte särskilt mycket högre än man betalar via svenska nätbutiker. Dessutom undviker VG+ ev. tullavgifter också.

1
Skriv svar