Färskt Gran Turismo 5-DLC idag

Robot
Färskt Gran Turismo 5-DLC idag

Tanka hem Twin Ring Motegi-paketet för 45 spänn och tryck plattan i mattan.

#gran-turismo-5, #sony


Medlem
Färskt Gran Turismo 5-DLC idag

Just ja, hade glömt att jag ens hade det här. Så stora spår satte det

Medlem

Jag spelade det en gång, insåg att bilarna inte ens låter som bilar - sen sket jag i det.

Forza 4 in my heart.


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Kul att se dig vakna till liv, Edd1e! Otippat att det skulle vara i samband med en Gran Turismo-nyhet.

Minns när man nöta sönder på Gran Turismo 1 och 2 på sin Playstation 1

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Kul att se dig vakna till liv, Edd1e! Otippat att det skulle vara i samband med en Gran Turismo-nyhet.

Jamen vafan.

Medlem

Bästa bilspelet till konsolerna imo, en ordentlig ratt samt 1080p-tv är ett måste

Medlem

Har inte lagt den tiden på GT5 som det förtjänar. Borde ha skaffat ratt + pedaler för länge sedan... någon som har tips på vilket kit man ska ha? (Normal prisbild)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Avstängd

Ovanligt dyrt:-( jag skippar nog denna dlc och väntar på ett ordentligt paket...

Medlem
Skrivet av warh0g:

Har inte lagt den tiden på GT5 som det förtjänar. Borde ha skaffat ratt + pedaler för länge sedan... någon som har tips på vilket kit man ska ha? (Normal prisbild)

Driving Force GT
Steget ovanför den skulle nog bli en Fanatec CSR. Även 360-kompatibel och smiskar rumpan av Logitech's G27:a.

DF:GT'n är utan tvekan den mest prisvärda ratten på marknaden.

Inaktiv
Skrivet av wolfshade:

Bästa bilspelet till konsolerna imo, en ordentlig ratt samt 1080p-tv är ett måste

Du tycker det är det bästa bilspelet till konsollerna,
andra tycker anorlunda,
på E3 2011: Best of E3 Awards blev Forza 4 utsedd till bästa bilspel.
http://games.ign.com/articles/116/1165247p1.html

Själv så tycker man varken Forza eller GT är särkilt kul,

spel som Grid , Blur och need for speed hot pursuit 2 har högre underhållningsvärde online och singelplay.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Woozy Oddball:
Skrivet av wolfshade:

Bästa bilspelet till konsolerna imo, en ordentlig ratt samt 1080p-tv är ett måste

Du tycker det är det bästa bilspelet till konsollerna,
andra tycker anorlunda,
på E3 2011: Best of E3 Awards blev Forza 4 utsedd till bästa bilspel.
http://games.ign.com/articles/116/1165247p1.html

Själv så tycker man varken Forza eller GT är särkilt kul,

spel som Grid , Blur och need for speed hot pursuit 2 har högre underhållningsvärde online och singelplay.

Man ska inte blanda ihop och jämföra sim-racers med arkadr-racers. Det blir aldrig nåt vettigt av sånt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

KoP
Medlem
Skrivet av sam_s:

Jag spelade det en gång, insåg att bilarna inte ens låter som bilar - sen sket jag i det.

Forza 4 in my heart.

Kan bara hålla med. Efter att ha lirat FM 1, 2, 3 och 4 så vart man ju tvungen att inhandla GT5 (Collectors ed.) för att kolla vad "the big fuzz" var om. Behöver jag säga att man lirade det i ett par dagar och sen gick tillbaks till FM4?

Nåväl.. smaka är som baken.

Kul att fans av GT serien får lite nytt också.

Medlem

Åhhh minnen vet inte hur många gånger jag satt o kolla genom denna intro på PS2:an <3
http://www.youtube.com/watch?v=WxkLuCE7QXQ
Synd att man inte äger PS3 o Turismo 5

1
Skriv svar