Brutal släpprulle för andra Walking Dead-episoden

Robot
Brutal släpprulle för andra Walking Dead-episoden

Spoiler- och zombie-varning när The Walking Dead Episode 2: Starved For Help sparkar och slår sig in på rätt sida av dåtiden.

#the-walking-dead-episode-2-starved-for-help


Medlem
Brutal släpprulle för andra Walking Dead-episoden

Har inte hunnit testa än. Men köpte på släpp. Ettan var ju fantastisk!

Medlem

Hmm... Sugen på denna spelserie. Såg första spelet hemma hos min kusin. Såg riktigt roligt ut.

Men jag tror inte jag klarar av att spela ett 2 timmars spel och sen vänta typ 5 månader på nästa 2 timmar...

Köper nog när allting är släppt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag testade episod 1 demot på xbox igår och gillade varenda sekund av det!

Och den här trailern övertygar ännu mer! Det enda jag stör mig på är den halvt cell shadade grafiken, men den får jag stå ut med.

Jag skaffar spelet när alla episoder kommit ut


signatur

Game long and prosper

Medlem

Håller med ovanstående kommentarer. Väntan är olidlig, får bli ett köp när sista episoden kommer ut!

Gordon Freeman vid 0:17


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Håller med ovanstående kommentarer. Väntan är olidlig, får bli ett köp när sista episoden kommer ut!

Spelar ju iofs mindre roll om du köper det nu - då får ju alla de andra delarna efterhand


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kanske svider lite i plånboken att köpa alls på en gång.

Medlem
Skrivet av Augustus:

Kanske svider lite i plånboken att köpa alls på en gång.

Jag tror faktiskt det bara säljs som en klump. Kostar väl runt 250pix eller något så får du de senare delarna när de släpps.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Uj uj.... det var nära, men nej. Ingen trailer för mig.

Har lyckats undvika alla spoilers och tjuvtittar så här långt - och ska inte trilla dit på målsnöret. Nu jäklar blir det zombies!

Medlem

Spela det i förrgårnatt! Riktigt skön upplevelse!

Medlem

Ska medge att jag tyckte det verkade tråkigt, med episoder såväl som point-n-click ,men har faktiskt förvånansvärt nog läst en hel del bra om detta, att det trots sina brister är rätt underhållande. Kommer nog ta och införskaffa mig detta senare under året trotsallt

Medlem

Spelade precis klart Episode 2, och jag måste säga att det här är något av det mest spännande i spelväg på lääänge. Själva spelandet och spelmomenten är inte sådär jättebra men berättandet och alla relationer gör det något helvetiskt bra.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

1
Skriv svar