Andra säsong av Telltales The Walking Dead planerad

Robot
Andra säsong av Telltales The Walking Dead planerad

Efter att de första fem episoderna finns ute kommer de börja slipa på en andra säsong. Hurra, hurra!

#telltale-games, #the-walking-dead-2


Medlem
Andra säsong av Telltales The Walking Dead planerad

Riktigt RIKTIGT bra val av TellTale

Jag kommer köpa nästa säsong också. lägger all support till denna produkt, skiter fullständigt i Activisions FPS

Medlem

Riktigt bra beslut! Andra episoden var riktigt grym, bra mycket bättre än första som även den var riktigt bra.

Medlem

Bättre än deras jurassic park flopp tydligen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kul att höra, jag ska själv köpa hela säsongen när alla episoder har släppts


signatur

Game long and prosper

Medlem

Låter mycket bra. Skall köpa hela skiten när alla avsnitt släppts i en box!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Oroande tycker jag. Kommer den femte och "sista" delen då bli mer av en cliffhanger än ett riktigt slut? Sådant gillar jag verkligen inte.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hade först tänkt hålla mig tills alla 5 episoder kommit ut. Men väl när Ep 2 hade kommit kunde jag inte hålla mig längre, tyckte absolut att Ep 2 var bättre än första och kan knappt bärga mig för vad som komma skall.

Läste att dom släpper Ep 3 i aug, hoppas dom inte rushar saker för fort bara (även om jag vill ha fler episoder i ett jämt å bra tempo) så ser jag hellre att episoderna är bra å inte känns framstressande. Gällande Ep 5 å säsong 2 så hoppas jag lite av en cliffhanger tbh, skulle vara kul. Ännu roligare vore de om storyn går vidare å alla dina val från 1-5 fortsätter i andra säsongen.

Ep 1 ger jag 8/10
Ep 2 ger jag 9/10

Det ända negativa jag har att säga om spelen är att de delvis kan vara svårt att fortsätta din story från ep1 -> 2, iaf om du har 2 saves. Finns en heldel folk på deras officiella forum som klagat över detta (sj upplevt det) Att pilla med prefs.prop känns inte stabilt
Sedan finns de dom som haft problem med lagg i mellansekvenserna, inkl jag även fast vi sitter på toppdatorer. Nvidia grafikkort ryktas de om ska vara boven i dramat

Medlem
Skrivet av lysmasken:

Sedan finns de dom som haft problem med lagg i mellansekvenserna, inkl jag även fast vi sitter på toppdatorer. Nvidia grafikkort ryktas de om ska vara boven i dramat

HD 6950 här, laggar sjukt mycket ibland i cutscenes

Jag älskar walking dead-spelen och både ep 1/2 är intressanta och otäcka. Däremot tycker jag att de är snäppet för enkla, tror inte jag har dött en enda gång bortsett från när jag har dött medvetet, däremot så kan man bli ganska stressad ibland. Så jag tycker att de ska experimentera lite mer med svårightetsgraderna.

Annars är spelen utmärkta.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av lysmasken:

Sedan finns de dom som haft problem med lagg i mellansekvenserna, inkl jag även fast vi sitter på toppdatorer. Nvidia grafikkort ryktas de om ska vara boven i dramat

HD 6950 här, laggar sjukt mycket ibland i cutscenes

Har kikat runt lite, ska tydligen gå att stänga av skuggorna helt eller ställa in dem till low. Det ska lösa problemet! Har sj inte testat ännu

Medlem

riktigt kul! längesedan man spelade bra äventyrsspel, typ 20 år sen , blev förvånad dem har mina pengar iaf!

Medlem

köper också, men fan på steam den här gången... vi som köpt från telltales hemsida och äger mac har fortfarande inte fått episode 2

Medlem

Väntar hellre på ett nytt Back to the Future spel. Visst hade spelet sina problem, men storyn var helt okej tyckte jag. Och så som spelet slutade, så måste dom ju nästan göra en fortsättning.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Spelade ut både episode 1 och 2 idag, och satan vad överraskad jag blev. Har inte varit så mycket för Telltales spel men The Walking Dead var riktigt bra. Dom har lyckats väldigt bra med karaktärerna och sättet man sugs in i storyn. Nu väntar jag bara ivrigt på nästa episode

phi
Medlem

Instämmer med Bojkott.

Jag blev själv väldigt förvånad över hur bra jag tyckte att första episoden var och ska försöka hitta tid att spela andra episoden snart också. Visst, det är inget svårt spel vi pratar om men det är inte för utmaningen som man spelar The Walking Dead utan snarare för storyn och karaktärsutvecklingen, som faktiskt är riktigt bra. Så en ny säsongen efter första låter onekligen väldigt intressant!

Inaktiv

shop:
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone
==== ( http://teamop.us/ajFX ) =====

we accept PAYPAL/credit card payment and all the products are the FREE shipping .

——————-

Air jordan(1-24)shoes $33

UGG BOOT $50

Nike shox(R4,NZ,OZ,TL1,TL2,TL3) $33

Handbags(Coach lv fendi d&g) $33

Tshirts (Polo ,ed hardy,lacoste) $16

Jean(True Religion,ed hardy,coogi) $30

Sunglasses(Oakey,coach,gucci,Armaini) $12

New era cap $9
,
Bikini (Ed hardy,polo) $18

FREE SHIPPING

==== ( http://teamop.us/ajFX ) =====

1
Skriv svar