Tales of Graces F kommer till Europa – färsk trailer

Robot
Tales of Graces F kommer till Europa – färsk trailer

Under sommarens sista skälvande dag släpps del tolv i Namcos långkörarserie.

#tales-of-graces-f, #namco-bandai


Inaktiv
Tales of Graces F kommer till Europa – färsk trailer

Ja vi får ju aldrig Ps3 version av Vesperia så det här blir nog ett köp.

Medlem

Den riktiga nyheten är att Tales of Xillia kommer till oss nästa år. Vilket känns lite sådär, det är tre fyra år gammalt, precis som Graces (2009?)

Förvänta er inte perfekt story eller karaktärsdesign eller voice-acting ur Tales of Graces F. Förvänta er ett stabilt Tales spel som underhåller och räcker LÄNGE, med endgame och newgame+ innehåll, och ett combat-system som är bland det mest underhållande i hela seriens historia.

Star Ocean 4 slår det fortfarande i endgame och newgame+ innehåll, till mängd och kvalite. Och Square-Enix får vi hoppas fattar vettet och gör Versus värt att spela newgame+/fortsätta efter varvning.

Har ni bara peze och PS3 är detta 5/5 om ni suktar efter JRPGn, köp!


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem
Skrivet av Kharif:

Ja vi får ju aldrig Ps3 version av Vesperia så det här blir nog ett köp.

Med risk att göra dig sur, men köp Tales of Vesperia på Xbox360 istället. Vad jag har hört så var extramaterialet i PS3-versionen ingen höjdare ändå.

Inaktiv
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Kharif:

Ja vi får ju aldrig Ps3 version av Vesperia så det här blir nog ett köp.

Med risk att göra dig sur, men köp Tales of Vesperia på Xbox360 istället. Vad jag har hört så var extramaterialet i PS3-versionen ingen höjdare ändå.

Sur blir jag ej :).

Men vad jag har hört så är extramaterialet som ett helt nytt spel, samt jag är lite väl snål att tycka att ett spel gör en konsol värd att köpa :).

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Kharif:

Ja vi får ju aldrig Ps3 version av Vesperia så det här blir nog ett köp.

Med risk att göra dig sur, men köp Tales of Vesperia på Xbox360 istället. Vad jag har hört så var extramaterialet i PS3-versionen ingen höjdare ändå.

Sur blir jag ej :).

Men vad jag har hört så är extramaterialet som ett helt nytt spel, samt jag är lite väl snål att tycka att ett spel gör en konsol värd att köpa :).

Oh well, jag hörde de jobba med en English-patch till PS3 för Jap-versionen, men tror de la ner det och sen var man tvungen att hacka sitt PS3 för det ändå.

Nej jag vet, jag tycker inte heller det är värt att köpa en hel konsol för ett spel, men jag tänkte att du kanske var en sån som ägde båda konsolerna redan

Medlem

FZ sena som vanligt. För övrigt släpptes Xillia September 2011 men ska bli kul att spela detta dock så har webhallen Graces F US import för 499:- för dom som inte orkar vänta.

1
Skriv svar