I hennes majestäts hemliga tjänst – en del av nya Bond

Robot
I hennes majestäts hemliga tjänst – en del av nya Bond

007 Legends bjuder på halsbrytande actionsekvenser i snöiga berg, på klassiskt Bond-manér.

#activision-blizzard, #007-legends


Medlem
I hennes majestäts hemliga tjänst – en del av nya Bond

Daniel Craig som Bond
Satt i modern tid
Tokfokus på action och explosioner

Nej tack, det känns som att de tar alla felbeslut de kan med detta fantastiska koncept...!

Medlem

Ser rätt mjölkigt ut=/

Medlem

Han var ju bra på att skjuta....


signatur

Game long and prosper

Medlem

När ska spelutvecklarna lära sig? Släpp en nyutgåva av Goldeneye eller GTFO!!

inK
Medlem

Varför inte återgå till de bra Bond-spelen? Det här ser lika dåligt ut som senaste Goldeneye.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av inK:

Varför inte återgå till de bra Bond-spelen? Det här ser lika dåligt ut som senaste Goldeneye.

Samma utvecklare, de verkar inte ha lärt sig sin läxa, plus att Activision verkar tycka att allting ska kännas och se ut som cod =(

Det är synd att inte EA har licensen längre. Jag skulle gärna vilja se Nightfire 2, Everything or nothing 2 och så vidare

inK
Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av inK:

Varför inte återgå till de bra Bond-spelen? Det här ser lika dåligt ut som senaste Goldeneye.

Samma utvecklare, de verkar inte ha lärt sig sin läxa, plus att Activision verkar tycka att allting ska kännas och se ut som cod =(

Det är synd att inte EA har licensen längre. Jag skulle gärna vilja se Nightfire 2, Everything or nothing 2 och så vidare

Everything or Nothing och From Russia with Love var betydligt bättre, ja. Nightfire var riktigt grymt för att vara FPS-Bond.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

JAMES BOND IZ NO BLONDE WHY HE BLONDE

Medlem
Skrivet av mAwArm:

JAMES BOND IZ NO BLONDE WHY HE BLONDE

Roger Moore var blond som bond...

Medlem

Grafiken ser ju ut som en hd-release av ett gamecube spel.

Ser inte direkt roligt ut heller.

Inaktiv

Inte för att vara snorkig men varför skriver ni inte ut att spelet troligen kommer på Steam också? De har ju trots allt en Steamworks-logga på hemsidan och den lär de väl knappast klistra dit för skojs skull.

Inaktiv

om ni inte sett filmerna köp dom istället för det här krafset.. betydligt mer valuta för pengarna, och större underhållningsvärde

Medlem

Mindre Bond än George Lazenby kan man knappast bli helt otroligt dålig. Daniel Craig som Bond är det som jag uppskattar mest och detta spel ser inte bra ut.
Köp alla filmerna istället så får du mer underhållning.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Geeks Gaming

För er som gillar golden eye och vill ha en nyare version av multiplayer --> http://www.moddb.com/mods/goldeneye-source

det är till och med gratis

Medlem
Skrivet av Jozo:

Daniel Craig som Bond
Satt i modern tid
Tokfokus på action och explosioner

Nej tack, det känns som att de tar alla felbeslut de kan med detta fantastiska koncept...!

Som alla andra bond-spel, eller?
Action och explosioner har vi haft gott om sen Golden Eye!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Varken filmen eller boken är mycket att hänga i granen, varför skulle ett spel vara en bra idé? Jajajajaja.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ser ut som CoD... o wait.... right...

Medlem

De nya Bond-filmerna är inte något att ha, de har ju tagit bort allt som har med Bond att göra. Inga ondskefulla supervapen, inga coola superskurkar och inga coola gadgets.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Rasmus117:
Skrivet av mAwArm:

JAMES BOND IZ NO BLONDE WHY HE BLONDE

Roger Moore var blond som bond...

Nej, det var han inte... Han var brunhårig!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Fast de nya James Bond filmerna är ju egentligen dom som är bäst.

De andra kunde ju vara riktigt cheesy. Inte filmerna med Connery så klart men dom andra, no thanks.

De allra sämsta är ju med Pierce Brosnan. Die Another Day satt man ju bara o garva åt.

Visst är det tacksamt att jobba med ett IP som James Bond, men de vackra miljöerna som visas upp används inte till någonting; de figurerar bara i bakgrunden och scenen är för det mesta linjär bandesign som tar ett par minuter att "ta" sig genom.

Jag sitter själv här och gråter med "Golden Eye: Reloaded". Det var säkert spännande och kul i originalversionen, men den uppiffade versionen är inte bra eller kul på något sätt.

JB verkar vara en sådan karaktär som inte går att föra över till spelvärlden på ett bra sätt, inte för mig i varje fall.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Skelögd:

Fast de nya James Bond filmerna är ju egentligen dom som är bäst.

De andra kunde ju vara riktigt cheesy. Inte filmerna med Connery så klart men dom andra, no thanks.

De allra sämsta är ju med Pierce Brosnan. Die Another Day satt man ju bara o garva åt.

Jag tycker de alla har sin charm, men främst speglar de sin samtid, dvs. vad som var "inne" att visa på biograferna då.

De första Bond-filmerna har en dramaturgi som nästan liknar teatervärldens; handlingen är seg och bovarna överdimensionerade på ett lättsamt sätt.

Connery var en trevlig agent, Moore, lite mer förvirrad, Lazenby lite för "slickad", Dalton för hård, Brosnan lite för snäll och Craig lite psykotisk

JB är en intressant karaktär, men spelen imponerar inte så mycket.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Läs gärna ett blogginlägg jag skrivit om vår käre Bond här:

http://goo.gl/ra10C


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det senaste Bond-spel jag har spelat var bra.. "Nightfire"


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Skrivet av Mellansalt:

Det senaste Bond-spel jag har spelat var bra.. "Nightfire"

Instämmer. Det var bra balans mellan action och martinis.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Haha_1:
Skrivet av Rasmus117:
Skrivet av mAwArm:

JAMES BOND IZ NO BLONDE WHY HE BLONDE

Roger Moore var blond som bond...

Nej, det var han inte... Han var brunhårig!

Han var väl iofs både och, men i vilket fall som helst så passar inte en muskelknutte som Craig in som Bond, imo! Han har inte samma känsla av...Bond-klass (?) som de andra skådespelarna.

inK
Medlem
Skrivet av Boomer:

Varken filmen eller boken är mycket att hänga i granen, varför skulle ett spel vara en bra idé? Jajajajaja.

Fast det här bygger ju som sagt på sex filmer, inte en.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Nytt CoD? Jaha, nej det var Bond...

Inaktiv

När kommer Nightfire 2? Satt månader med det spelet!

12
Skriv svar