20 minuters gameplay från Resident Evil 6

Robot
20 minuters gameplay från Resident Evil 6

Capcom lovar att fixa problemen med screen-tearing som återfanns i demoversionen.

#resident-evil-6, #capcom


Medlem
20 minuters gameplay från Resident Evil 6

Det är verkligen synd vad som har hänt med Resident Evil-serien. 6:an ser ut som att det kan bli ett kul spel, absolut... men det har ju ingenting med de riktiga Resident Evil-spelen att göra.

Medlem

Jag skulle föredra ett modern klassiskt resident evil spel och det känns som att 6an iaf är på rätt väg dom har infört vanliga zombies igen tillammans med några gamla karaktärer men har ändå valt att ha med ett element av action i det jag tror det kommer bli grymt 6an... men saknar ändå alla roliga pussel samt den psykologiska skräck delen från dom gamla, men vad vet jag dom kanske lyckats ta tillbaka det nu också

Medlem

Dat Logo, Stop reminding me :<

Medlem

Fan man minns Resident evil 1 då mer eller mindre sket på sig =).. detta är bara en action spel i mängen =(

Inaktiv

Vad ha dom gjort med serien?! Ge hit alla zombies igen och inga jävla mutanter, galna bönder och galna jävla afrikaner!

Medlem

Ser underhållande ut blir nog ett köp om detta kommer till pc


signatur

"eyuup"

Medlem

Fan vad mediokert de ser ut att vara. Pallar inte att kolla mer...
Capcom vad har hänt med er?

Medlem

Gears of evil.. vilket bajs

Medlem

Asså, hur tänkte de egentligen när de designade den där loggan (artikelbilden).

Hur jag än vrider och vänder på den så ser jag bara "woman servicing a standing giraffe". (Det lät mer rumsrent sådär.)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

ONLINE STORE :
====( http://redir.is/apo )=====
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

====( http://redir.is/apo )=====

Medlem

Skitspel


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Varför tummade nån ner mitt inlägg? Får man inte säga att spelet såg underhållande ut? dumfan.


signatur

"eyuup"

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Skit spel

sär skrivning

1
Skriv svar