Turtle Beach Earforce XP400

Robot
Turtle Beach Earforce XP400

När du promenerar på stranden kan du sätta ett snäckskal mot örat och höra havet brusa. Sätt Turtle Beach Earforce XP400 mot öronen och du kan höra det mesta.


Turtle Beach Earforce XP400

Pris?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Om du kollar i Prisjakt-rutan hittar du tre stycken...


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Prislappen skrämmer iväg mig i alla fall. Men den verkar ju bra...


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Skrivet av Game Ove(r):

Om du kollar i Prisjakt-rutan hittar du tre stycken...

Prisjakt hittar inget när jag söker, men däremot gamla modeller.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

När jag tittar i den (ovanför bildblocket) hittar den tre stycken från 1895 till 2205 spänn.


signatur

Victims; aren't we all?

Skrivet av Game Ove(r):

När jag tittar i den (ovanför bildblocket) hittar den tre stycken från 1895 till 2205 spänn.

Sorry, funkar inte här; men jag hittar andra prylar av Turtle Beach, mysko.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Game Ove(r):

När jag tittar i den (ovanför bildblocket) hittar den tre stycken från 1895 till 2205 spänn.

Sorry, funkar inte här; men jag hittar andra prylar av Turtle Beach, mysko.

Om rutan inte funkar som den ska vet jag att redaktionen väldigt gärna vill få reda på det, så att de kan försöka fixa det. Det skulle vara sympatiskt om du vill kontakta dem på http://www.fz.se/kontakt/ så de blir informerade, och vi kan göra FZ ännu bättre.


signatur

Victims; aren't we all?

Redaktör
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Game Ove(r):

När jag tittar i den (ovanför bildblocket) hittar den tre stycken från 1895 till 2205 spänn.

Sorry, funkar inte här; men jag hittar andra prylar av Turtle Beach, mysko.

Märkligt. Vilken browser kör du? Kan du testa att stänga av extensions och köra den i default-läget och se om det funkar då?


signatur
Medlem
Medlem

Kör med Sennheiser HD598 och Astro's Wireless MixAmp. Denna setup slår Astro's egna lurar och alla Turtle Beach helt klart, ljudbilden är fantastisk och basen lagom. Astro lurarna har för mycket bas som förvirrar en vid explosioner imo. Lurarna är riktigt sköna (openear) och de väger knappt något.

Inte helt trådlöst, men överlägst bäst om man ändå tänkt lägga såhär mycket cash. Behöver man mic fixa en mini som du klippsar på sladden eller kör bara original xbox headset runt halsen som jag

Om man tvunget måste ha inbyggd mic på bekostnad av sämre ljudbild hade jag kört på Astro lurarna (kanske vänta på A50 som släpps snart) eller Sennheiser PC360.

Medlem

Just nu har jag lagt ut ett xp400 headset på tradera med utropspris 1000, om ni är intresserade så är det bara att komma till tradera.

1
Skriv svar