Lär känna Far Cry 3:s co-op-läge

Robot
Lär känna Far Cry 3:s co-op-läge

Mysig kooperativ genomgång har nu dykt upp på nätet. Förbered dig på intensiv svenskutvecklad action.

#ubisoft-massive, #far-cry-3


Medlem
Lär känna Far Cry 3:s co-op-läge

Jag ska köpa det här spelet och det är inte för att jag tror det kommer bli årets bästa spel eller så men utan för att det har en map editor, något som de flesta spel idag saknar! Möjligheten att få spela sina egna och andras banor förlänger ett spel sååå mycket!

Medlem

ser ut som coop blir fight i en skolåda o inte i den stora værlden som anvænds i singleplayer. blir væl communityn som fixar det problemet med mapeditorn førhoppningsvis

Medlem

Jag tror det här kan bli bra!

Medlem

Jag har nu blivit övertygad. Det här spelet ska köpas.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Jag ska köpa det här spelet och det är inte för att jag tror det kommer bli årets bästa spel eller så men utan för att det har en map editor, något som de flesta spel idag saknar! Möjligheten att få spela sina egna och andras banor förlänger ett spel sååå mycket!

Testa ARMA-serien om du inte gjort det. Där kan du lägga hundratals timmar bara på egna och andras skapade banor.

ARMA är ju dock en mil-sim, Far Cry mer av...my little pony i jämförelse (fast jag gillar det också) :)[

Medlem
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Lolflakes:

Jag ska köpa det här spelet och det är inte för att jag tror det kommer bli årets bästa spel eller så men utan för att det har en map editor, något som de flesta spel idag saknar! Möjligheten att få spela sina egna och andras banor förlänger ett spel sååå mycket!

Testa ARMA-serien om du inte gjort det. Där kan du lägga hundratals timmar bara på egna och andras skapade banor.

ARMA är ju dock en mil-sim, Far Cry mer av...my little pony i jämförelse (fast jag gillar det också) :)[

Ja jag har Arma spelen. Vet att de har en mission editor och sen om man är proffs kan man göra helt egna landskap men så duktig är jag inte. Far Crys editor kommer nog bli lite mer lättarbetat men mer begränsad. Jag gillar båda speltyperna. Både realism och arkad - bara det finns en balans i det

Medlem

Blir ett köp mest för att köra co-op med mina polare men också för att det ser grymt ut. Hoppas bara det blir lika bra som 1an var .

Medlem

Co-op är i stort sett ALLTID roligt...får hoppas det blir roligt inte bara för att man kan köra coop, utan även för att spelet faktiskt är bra.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Co-op är i stort sett ALLTID roligt...får hoppas det blir roligt inte bara för att man kan köra coop, utan även för att spelet faktiskt är bra.

Tror detta spel kommer bli riktigt bra så, du slipper nog oroa dig.
Återgår man till typ hur ettan var så kan det inte bli värdelöst.

Vem säger nåt om en map editor ? De finns la inte med ?

Medlem

Köper spelet för SP delen!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Left 4 Dead - Human mode?

1
Skriv svar