Förbokning av Counter-Strike: GO nu öppen

Robot
Förbokning av Counter-Strike: GO nu öppen

Få något sänkt pris och tillgång till en vecka innan släpp-beta. Någonting för dig?

#counter-strike-global-offensive


gnu
Medlem
Förbokning av Counter-Strike: GO nu öppen

Medlem

Det nya är skit


signatur

Owl'rly?

Medlem

Nya är bra som fan!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

blir att vänta till recensionerna, hatar när man nyss har köppt ett nytt spel och det är skit

Medlem

Spelat betan ett tag nu! Kan ju säga att det är mycket delade meningar med spelet! Själv tycker jag om det!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Inaktiv

För en hundring är jag utan tvekan villig att ge det en chans.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Kom in i betan och är lite tveksam till spelet. Kommer antagligen att köpa det, fast föredrar ändå de tidigare spelen.

Medlem

om de utklassar cs 1.5 / cs 1.6 kan jag tänka mig att köpa det annars får det vara.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Har spelat betan ett tag och jag tycker inte vapnen håller standarden för dagens spel
Animationerna är meh.. Ja dom ser bra ut men dom känns icke fungerande
Det känns som att man springer runt och säger PANG PANG PANG och låtsas att det kommer
en muzzle flash längst fram och börjar ryka.. Det finns ingen känsla av att man skjuter ett vapen

Ljudet och animationerna är inte övertygande i CS:GO men dom kanske fixar till det innan betan är slut..

Sen så fattar jag inte varför dom ska byta ut vissa vapen samt lägga in vapen som ingen kommer använda.. Dom byter ut MP5 mot MP7, Så CT har MP9 och MP7 medans terrorister har MP7 och MAC-10.. Sen lagt in någon pistol som heter Tec-9? Någon miffo pistol, Dom har en till shotgun = Saw Off.. Tror dom att det är evil dead vi spelar? Sen ett till vapen som är ungefär som M249 det jag inte fattar är varför lägger dom in ett till vapen som aldrig någon kommer att spela seriöst med.. In med olika m4a1 och ak47 med olika utseenden och utföranden i stället? Sen har dom nå nya snipers.. Dög inte scout och awm?

Vart är min gamla trogna silencer? Det finns inget sånt i spelet 'än'

De_Train är helt förstörd.. Nu blir man nästan tillsagd hur man ska spela för dom har tagit bort så mycket bra ställen bara för att dom vill att banan ska se bättre ut?

Hur som helst så är det inte ett dåligt spel. Jag gillar bara inte hur dom förstör all gamla retro känsla. Spelet börjar bli för casual..

Medlem

Spelat betan ett bra tag och det är CS liksom, kul lite då och då.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv
Skrivet av Fjompa:

Det nya är skit

Vad är det som är skit med nya? är du för dålig i det för det inte efterliknar source längre?

Inaktiv

Tycker själv det är värt pengarna, det är långt ifrån source måste jag själv säga. Du kan även skjuta genom saker igen som i 1.6 och tycker det mesta i cs:go efterliknar cs 1.6 mer och mer.

Medlem
Skrivet av qun0:

Tycker själv det är värt pengarna, det är långt ifrån source måste jag själv säga. Du kan även skjuta genom saker igen som i 1.6 och tycker det mesta i cs:go efterliknar cs 1.6 mer och mer.

Med risk att låta bakåtsträvande enligt en del.
Låter guld! Vill ha ett mer likt 1.6, men utan rysshopp och med aktivt patchande etc. ett tag:)

Medlem

Vad kommer hända med promod? Prövade senaste betan igår tyckte den kändes mycket lovande!

Fyfan CS:GO påminner mycket om source dvs massa onödiga skit detaljer överallt. Det räcker redan med att BF3 å alla andra nya FPS spel har de.
Kan inte CS bara förbli CS som det alltid varit, stilrent snabbt och enkelt?

Promod känns mer som ett nytt förbättrat CS. Fick nästan uppleva samma känsla som när CS var nytt igår när jag prövade promod. Det var ashärligt.

CS:GO vettefan om jag kommer gilla de.

Inaktiv
Medlem

Det mest intressanta är ju denna rad: - Adding Mac support

Medlem
Skrivet av qun0:

Tycker själv det är värt pengarna, det är långt ifrån source måste jag själv säga. Du kan även skjuta genom saker igen som i 1.6 och tycker det mesta i cs:go efterliknar cs 1.6 mer och mer.

Med allt krimskrams som ligger överallt och Banor som är formade efter SOURCE Banorna så kan jag inte förstå hur du kan tycka det efterliknar 1.6 .. Inget vapen är roligt att avfyra, Det finns knappt några valmöjligheter utanför spelet (Känns som en Konsol port). Bind menyn är ett skämt och har bara support för en knapp i stället för 1,6 där man kunde binda 2 till samma sak(Konsol port) Det var en bra valmöjlighet i vissa situationer,

Jag har inte testat att skjuta igenom väggar så mycket men bara för att man kan skjuta igenom väggar gör ju knappast spelet gudomligt då allt annat är ganska broken om man nu var ute efter en 1.6 uppföljare..

Jag tycker Valve ska köpa upp CS:GOPRO och dess utvecklare och bygga på det spelet, för där finns allt som krävs för att göra en riktig uppföljare till Cs1.6

Spelet är lätt värt dom 100kr för dom som vill ha spelet, Men jag tycker inte det är ett dugg mer likt 1.6 än vad Source är.

Medlem

Fick beta tillgång spelade väl ca några gånger inget som fällde mig i smaken så att säga. Men kanske köper det vid senare tillfälle. Hitboxen var sådär men kul iallafall med nya banor sampt vapen.

Medlem
Skrivet av Azox:

Vad kommer hända med promod? Prövade senaste betan igår tyckte den kändes mycket lovande!

Fyfan CS:GO påminner mycket om source dvs massa onödiga skit detaljer överallt. Det räcker redan med att BF3 å alla andra nya FPS spel har de.
Kan inte CS bara förbli CS som det alltid varit, stilrent snabbt och enkelt?

Promod känns mer som ett nytt förbättrat CS. Fick nästan uppleva samma känsla som när CS var nytt igår när jag prövade promod. Det var ashärligt.

CS:GO vettefan om jag kommer gilla de.

https://www.youtube.com/embed/Rva9XBm9Spg

"Auuptiens" xD

Medlem

Tyckte inte det var så bra, förstår inte varför dem konstant ska ha med source motorn eller ens funktioner från CS:S då CS 1.6 är det som dem flesta föredrar samt skapat dem flesta tävlingarna.

Det enda som är bra och tanken med det hela är ju att dem försöker föra samman dem båda till något nytt.

Håller med Azox. CS promod är mycket bättre val isf.

Medlem
Skrivet av Azox:

Vad kommer hända med promod? Prövade senaste betan igår tyckte den kändes mycket lovande!

Fyfan CS:GO påminner mycket om source dvs massa onödiga skit detaljer överallt. Det räcker redan med att BF3 å alla andra nya FPS spel har de.
Kan inte CS bara förbli CS som det alltid varit, stilrent snabbt och enkelt?

Promod känns mer som ett nytt förbättrat CS. Fick nästan uppleva samma känsla som när CS var nytt igår när jag prövade promod. Det var ashärligt.

CS:GO vettefan om jag kommer gilla de.

https://www.youtube.com/embed/Rva9XBm9Spg

Killen känns väl lite väl konservativ när det gäller CS. Allt som inte är en ren kopia av 1.6 är skit. Vad han vill ha är ett 1.6 som fler spelar. Annars är videon bra på att visa skillnaderna.

Vad som gör mig orolig är att CS:GO verkar vara en konsol port till PC. Alla menyer är konsolvänliga men onödigt stora och svårnavigerade för PC. Om man ser noga så flimmrar till och med Xboxsens A B X Y förbi i menyerna innan de ersätts med knappar för mus.

Hoppas inte spelet har konsolkänsla även om den opartiske killen i videon kanske visar det. Det är faktiskt svårt att veta om det verkligen är som Quake eller om han bara överdriver för att det inte är som CS 1.6.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Detta spel är så jäkla dåligt när jag testa BETAN! Jag menar BETAN har ju så dåliga animationer, BETAN känns klumpig. De är ju inte så att man fixar ett spel på release...


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

Är det inte typ Counte-Strike Source och Left 4 Dead i ett typ? Nej förfan.. håller mig till Source!

Medlem

Undrar om det kommer bli något stort i E-Sport scenen.

Inaktiv
Skrivet av Msiden:
Skrivet av qun0:

Tycker själv det är värt pengarna, det är långt ifrån source måste jag själv säga. Du kan även skjuta genom saker igen som i 1.6 och tycker det mesta i cs:go efterliknar cs 1.6 mer och mer.

Med allt krimskrams som ligger överallt och Banor som är formade efter SOURCE Banorna så kan jag inte förstå hur du kan tycka det efterliknar 1.6 .. Inget vapen är roligt att avfyra, Det finns knappt några valmöjligheter utanför spelet (Känns som en Konsol port). Bind menyn är ett skämt och har bara support för en knapp i stället för 1,6 där man kunde binda 2 till samma sak(Konsol port) Det var en bra valmöjlighet i vissa situationer,

Jag har inte testat att skjuta igenom väggar så mycket men bara för att man kan skjuta igenom väggar gör ju knappast spelet gudomligt då allt annat är ganska broken om man nu var ute efter en 1.6 uppföljare..

Jag tycker Valve ska köpa upp CS:GOPRO och dess utvecklare och bygga på det spelet, för där finns allt som krävs för att göra en riktig uppföljare till Cs1.6

Spelet är lätt värt dom 100kr för dom som vill ha spelet, Men jag tycker inte det är ett dugg mer likt 1.6 än vad Source är.

Bara för det är är grafiskt sett mer likt css innebär det inte att det är en uppföljare till css, du har inte testat allt som går i det så du har inte mycket att komma med. Det är mer eftrlikt 1.6 på mnga håll än vad det är likt css, försök nyttja allt som går i det så märker du kanske och sluta säga det är en konsolport. Det är inte ens det

1
Skriv svar