Ny film från DmC

Robot
Ny film från DmC

Se Dante slåss mot ondskefulla sattyg, och en fläskig boss.

#dmc-devil-may-cry-3, #ninja-theory


Medlem
Ny film från DmC

ching chang cong !!

Medlem

Vadå återigen mysa med Dante? Pettingen börjar med detta spel. För dom som vill.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Lär väl bli att sitta o hammra sig igenom detta nån gång nästa år då.


signatur
Medlem

Avskyr verkligen "twilightifieringen" av Dante, men i övrigt ser det riktigt grymt ut! Det är frågan om man inte skulle ta och testa när det väl kommer om det finns pengar/tid.

Medlem

Kommer bli awesome

Skrivet av Woffen:

Avskyr verkligen "twilightifieringen" av Dante, men i övrigt ser det riktigt grymt ut! Det är frågan om man inte skulle ta och testa när det väl kommer om det finns pengar/tid.

agreed. frågan är varför dom gjorde det? I don't get it maaan.

Medlem

Måste instämma i besvikelsen över dantes desgin. Känns mindre bad ass och varför laga något som inte är trasigt? om det ens ska föreställa dante?

Medlem

Ska detta spel utspela sig innan de förra DMC-spelen eller?

Och varför ser han ut som ett emo för?

Medlem

Dmc = De lorean Motor Company.

Medlem

Hoppas det blir bra kontroller om det kommer till PC, gillade dem tidigare DMC.

Medlem

DMC = Detroit metal city

Medlem

Dante goes Castlevania style

Inaktiv
Skrivet av Woffen:

Avskyr verkligen "twilightifieringen" av Dante, men i övrigt ser det riktigt grymt ut! Det är frågan om man inte skulle ta och testa när det väl kommer om det finns pengar/tid.

Skrivet av criticalfailure:

agreed. frågan är varför dom gjorde det? I don't get it maaan.

Kommer inte ihåg vilken position han har men en Dante blev om-designad då han "inte är cool längre".
Finns något fruktansvärt citat om "gamla" Dante skulle gå in på en bar i japan så skulle han bli utskrattad.

Vilket den nya inte skulle bli, då han inte ens skulle bli insläppt om jag fick bestämma.

Medlem

Jag börjar tycka om det jag ser faktiskt. Visst är det inte gamla Devil May Cry men det är ju det som är poängen. Det är en omstart.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Luciphear:

Jag börjar tycka om det jag ser faktiskt. Visst är det inte gamla Devil May Cry men det är ju det som är poängen. Det är en omstart.

Som med batmanfilmerna och med Spiderman. Vem fan gråter över att inte George Clooney fick vara Batman när du skulle göra Batman Begins?

Medlem
Skrivet av Kharif:

Vilket den nya inte skulle bli, då han inte ens skulle bli insläppt om jag fick bestämma.

xD


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar