Vergil återvänder i DmC: Devil May Cry

Robot
Vergil återvänder i DmC: Devil May Cry

Mörkklädde nyversionen av Dante får sällskap av sin tvilling, Vergil. Twice the fun?

#capcom, #dmc-devil-may-cry-3


Medlem
Vergil återvänder i DmC: Devil May Cry

Varför känner jag mig som den enda personen i denna värld som faktiskt tror att det här spelet kommer att bli schysst?

Medlem
Skrivet av jlarss:

Varför känner jag mig som den enda personen i denna värld som faktiskt tror att det här spelet kommer att bli schysst?

Du är inte ensam! Jag ser faktiskt fram emot det. Folk ska alltid hetsa upp sig så fruktansvärt på internet när det är något de inte gillar. Sure, de har ändrat Dantes look rätt ordentligt men om man ger det en chans så kanske man inser att en origin story för Dante då han är väldigt ung kanske är riktigt coolt. Ut över det så ser combat riktigt awesome ut.

Vad gäller Vergil så ska det bli riktigt roligt att se hur han ser ut då även han antagligen kommer vara i 20 års åldern. Jag tror det här kan bli riktigt najs!

Medlem

Jag älskade världarna i #Ninja Theorys tidigare spel, så jag har verkligen inte gett upp på titeln De jag känner som testat det tycker faktiskt det är riktigt schysst.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Kan mycket väl bli ett bra spel. Svårt att tro att det blir mer långtråkigt än fyran iaf. Har vi tur så är det i samma klass som 3an, om inte bättre.

1
Skriv svar