Dead Space 3 får släppdatum

Robot
Dead Space 3 får släppdatum

I februari nästa år smäller det när den kooperativa rymdskräckisen når en butik nära dig.

#ea, #dead-space-3


Medlem
Dead Space 3 får släppdatum

Jag tror det blir som Dead Space 2 fast med valbart coop och jag blir nöjd för jag vill inte ha några stora förändringar. No need to fix anything that aint broken

Medlem

Så länge co-op inte är påtvingat är jag helnöjd. Tyckte dem tidigare spelen var skitbra, speciellt ljudet.

Medlem

Jag äger både ettan och tvåan men jag har inte spelat något utav dom. Det börjar dra ihop sig då

Medlem

Kommer det vara local splitscreen co-op eller måste man sepla över nätet eller med två boxar?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Kommer det vara local splitscreen co-op eller måste man sepla över nätet eller med två boxar?

Nope, ingen split-screen (källa).

För min del kvittar det, kommer definitivt bara köra single player.

Medlem
Skrivet av Nemo:
Skrivet av Pretorian24:

Kommer det vara local splitscreen co-op eller måste man sepla över nätet eller med två boxar?

Nope, ingen split-screen (källa).

För min del kvittar det, kommer definitivt bara köra single player.

Tråk. Jag hade gärna bjudit in en kompis som inte har samma konsol som mig till soffan.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Nemo:
Skrivet av Pretorian24:

Kommer det vara local splitscreen co-op eller måste man sepla över nätet eller med två boxar?

Nope, ingen split-screen (källa).

För min del kvittar det, kommer definitivt bara köra single player.

Tråk. Jag hade gärna bjudit in en kompis som inte har samma konsol som mig till soffan.

Håller med. Hade gärna suttit med en kompis i hemmabion och spelat igenom spelet. 2:an är för läskig att spela själv.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar