PS3-exklusiva AssCreed 3-timmen innebär fyra uppdrag

Robot
PS3-exklusiva AssCreed 3-timmen innebär fyra uppdrag

Sony har röjt att du som skaffar AssCreed 3 kommer få fyra unika uppdrag som de andra endast kan drömma om.

#assassins-creed-iii, #sony


Medlem
PS3-exklusiva AssCreed 3-timmen innebär fyra uppdrag

... Hoppas det är gratis?

Medlem

Måste gå köpa en PS3 och förboka assassins creed 3 nu!!! oj vänta, kör hellre med 10 gånger bättre grafik på PCn


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

te="kill455"]Måste gå köpa en PS3 och förboka assassins creed 3 nu!!! oj vänta, kör hellre med 10 gånger bättre grafik på PCn[/quote]
Håller med dig till hundra procent! PC är fan den bästa spelkonsollen. Är spelet anpassat för en spelkontroll, koppla då in den i datorn förtusan! Kostar väl runt 300 spänn medans vissa går och köper helt nya konsoler istället suck...

En dator är ingen konsol, den är så mycket mer, men, de där fyra uppdragen kan man vara utan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Men...asså är Sony dumma? Slösar dom sina pengar på exklusiva missions? Varför? Ingen 360 eller PC spelare kommer dra o köpa en PS3 + AC3 bara för några extra uppdrag... Speciellt inte så här sent(slutet av nuvarande gen). Om man skulle slösa pengar på exklusiva DLC's ska man göra det tidigt och på ett stort släpp som Microsoft gjorde med GTAIV, då inte alla hade köpt en konsol än.

Medlem

hm, har pc, xbox o ps3.

Blir till xboxen bara för att jag har alla andra acspe till den...
...och för att jag vägrar väja plattform för ett dlc

Medlem

Köp inte spelet sluta stödja sånna här gimmicks med extra content som är exclusivt. Lovar att om de tappar 400 000 kunder eller nått slutar de direkt.

Meh, kunde de inte ha släppt det till Xboxen med? :/

Skrivet av blodChoklad:

hm, har pc, xbox o ps3.

Blir till xboxen bara för att jag har alla andra acspe till den...
...och för att jag vägrar väja plattform för ett dlc

Samma här. FÖredrar Xboxen så nu blir det till Xboxen, trots dessa extrauppdrag.

KoP
Medlem

Tur att man har både xbox, ps3 och pc. Behöver man aldrig whina i såna här situationer. Bara välja och vraka.

1
Skriv svar