Robot
Sleeping Dogs

Från ingenstans blåser gangsterdramat Sleeping Dogs in på spelscenen och golvar oss med ett gränslöst vackert Hongkong, starka möten och en intensiv historia.

#sleeping-dogs, #activision, #square-enix, #rocksteady-studios


Medlem
Sleeping Dogs

Bra recension, givet köp för min del

Medlem

En rolig grej var att jag inte hade upptäckt det här spelet, såg det för första gången någon dag sen på fz, och efter att ha tittat på några trailers så blev jag sjukt taggad på att köpa det! Längtar tills att få komma hem imorgon ifrån skolan och lira Sleeping Dogs!!

Medlem

Stod mellan Guild Wars 2 och denna den här månaden. Blev Guildwars. Sen nästa månad Borderlands 2. Jaja..hinner kanske köpa den någon gång i år svårt att hinna med alla spel!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Riktigt bra röstskådisar till det här spelet; bl.a. Tom Wilkinson, Emma Stone och James Hong. Tål att nämnas


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

För den som är intresserad av detta spel men även vill se lite mer innan det blir ett köp, så kan jag rekommendera Totalbiscuits WTF Video som är en ganska omfattande genomgång av spelets olika element och som visar rejält med gameplay.

SE

Medlem

Riktigt trevlig recension, tack för det Fredrik! Blir nog ett köp i vinter.

Medlem
Skrivet av ShavedEwok:

För den som är intresserad av detta spel men även vill se lite mer innan det blir ett köp, så kan jag rekommendera Totalbiscuits WTF Video som är en ganska omfattande genomgång av spelets olika element och som visar rejält med gameplay.

SE

Kollade den samma dag den kom ut och förköpte det på steam direkt efter


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ett givet köp för min del! Längtat efter spelet och verkar som de lever upp till de flesta av förväntningarna. Äntligen ett nytt bra och underhållande spel ute på marknaden! Kommer i brevlådan imorgon !!


signatur

I chose... Rapture

Medlem

Trevligt! Har haft det pre-loaded ett par dagar. Vill spela nu!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Blir garanterat ett köp

Medlem

Hur är bilkörningen?
Är det likt GTA 4 dvs bra eller är det mer likt exempelvis Just Cause 2 eller Saints row dvs mer arkad?


signatur

Driver inredningsbutiken https://roomly.se med över 100 000 produkter från 60 olika butiker - Välkommen in!

Medlem
Skrivet av sebbe888:

Hur är bilkörningen?
Är det likt GTA 4 dvs bra eller är det mer likt exempelvis Just Cause 2 eller Saints row dvs mer arkad?

Need for speed hållet


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Har redan pre-ordrat den! Grabbarna bakom true crime gör nog Sleeping Dog till en fantastisk spel. Kan inte vänta tills imorgon!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av sebbe888:

Hur är bilkörningen?
Är det likt GTA 4 dvs bra eller är det mer likt exempelvis Just Cause 2 eller Saints row dvs mer arkad?

Need for speed hållet

Tack. Tycker du att det är bra känsla?


signatur

Driver inredningsbutiken https://roomly.se med över 100 000 produkter från 60 olika butiker - Välkommen in!

Medlem

Finns billiga nycklar till spelet på många sidor, tex www.g2play.net eller www.cdkeyhouse.com (Steam ofcörse)

Medlem
Skrivet av Mabec:

Finns billiga nycklar till spelet på många sidor, tex www.g2play.net eller www.cdkeyhouse.com (Steam ofcörse)

.

Medlem

Ni ska nog akta är från att köpa de där nycklarna om ni vill ha kvar era steam konto.

g2play.net är inte en steam godkänd återförsäljare. Vågar ni ta risken så kör på , men jag skulle avråda från det.

Medlem
Skrivet av Mabec:

Finns billiga nycklar till spelet på många sidor, tex www.g2play.net eller www.cdkeyhouse.com (Steam ofcörse)

Är det bara cdkeys som man köper på dessa sidor? Och är de pålitliga?

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av Mabec:

Finns billiga nycklar till spelet på många sidor, tex www.g2play.net eller www.cdkeyhouse.com (Steam ofcörse)

Är det bara cdkeys som man köper på dessa sidor? Och är de pålitliga?

Du köper ryska nycklar som sedan aktiveras via VPN för att kunna användas. Detta går helt emot reglerna som Valve har för användning av Steam. Märker de det kan du ha tur att de bara revokar din nyckel eller i värsta fall blir du av med hela steam kontot.

Medlem

Ska nog köpa detta imorgon

Medlem
Skrivet av hansis:
Skrivet av McNord:
Skrivet av Mabec:

Finns billiga nycklar till spelet på många sidor, tex www.g2play.net eller www.cdkeyhouse.com (Steam ofcörse)

Är det bara cdkeys som man köper på dessa sidor? Och är de pålitliga?

Du köper ryska nycklar som sedan aktiveras via VPN för att kunna användas. Detta går helt emot reglerna som Valve har för användning av Steam. Märker de det kan du ha tur att de bara revokar din nyckel eller i värsta fall blir du av med hela steam kontot.

Köper alltid från g2play, funkar klockrent och är alltid billigast.

Medlem

Ja du, har handlar säkert 30 gånger utan större problem. Ibland får man vänta nån timme på nyckeln dock.

Medlem
Skrivet av hansis:
Skrivet av McNord:
Skrivet av Mabec:

Finns billiga nycklar till spelet på många sidor, tex www.g2play.net eller www.cdkeyhouse.com (Steam ofcörse)

Är det bara cdkeys som man köper på dessa sidor? Och är de pålitliga?

Du köper ryska nycklar som sedan aktiveras via VPN för att kunna användas. Detta går helt emot reglerna som Valve har för användning av Steam. Märker de det kan du ha tur att de bara revokar din nyckel eller i värsta fall blir du av med hela steam kontot.

Du kanske ska prova g2play själv innan du kritiserar det, långt ifrån alla nycklar som behöver aktiveras via vpn. De som behöver står det klart och tydligt.

Sleeping Dogs ser väldigt bra ut. I GTA IVs frånvaro kommer de säkert sälja en hel del. Lustigt att Activision lade ner spelet, är det inte cod så duger det väl inte.

Medlem

Jaha, så det är alltså dags för släpp av Sleeping Dogs snart? Så många bra spel - så lite tid!

Inaktiv
Skrivet av hansis:
Skrivet av McNord:
Skrivet av Mabec:

Finns billiga nycklar till spelet på många sidor, tex www.g2play.net eller www.cdkeyhouse.com (Steam ofcörse)

Är det bara cdkeys som man köper på dessa sidor? Och är de pålitliga?

Du köper ryska nycklar som sedan aktiveras via VPN för att kunna användas. Detta går helt emot reglerna som Valve har för användning av Steam. Märker de det kan du ha tur att de bara revokar din nyckel eller i värsta fall blir du av med hela steam kontot.

Har skrivit det innan men kan göra det igen, g2play.net har både ryska och EU nycklar, och det står på sidan. Köper man ryska nycklar får man använda sig av VPN, men inte annars.

En liten varning är på sin plats då det på Valves forum autocensureras om man skriver www.g2play.net, URL blir alltså censurerad. Anledningen till detta är att g2play inte är en autkoriserad återförsäljare, såsom greenmangaming är till exempel. Har testat detta själv och därefter har jag slutat att handla på g2play

Medlem

Om man inte spelat GTA IV, vilket ska man då satsa på, är det här bättre?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

När släpps spelet?

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av hansis:
Skrivet av McNord:
Skrivet av Mabec:

Finns billiga nycklar till spelet på många sidor, tex www.g2play.net eller www.cdkeyhouse.com (Steam ofcörse)

Är det bara cdkeys som man köper på dessa sidor? Och är de pålitliga?

Du köper ryska nycklar som sedan aktiveras via VPN för att kunna användas. Detta går helt emot reglerna som Valve har för användning av Steam. Märker de det kan du ha tur att de bara revokar din nyckel eller i värsta fall blir du av med hela steam kontot.

Har skrivit det innan men kan göra det igen, g2play.net har både ryska och EU nycklar, och det står på sidan. Köper man ryska nycklar får man använda sig av VPN, men inte annars.

En liten varning är på sin plats då det på Valves forum autocensureras om man skriver www.g2play.net, URL blir alltså censurerad. Anledningen till detta är att g2play inte är en autkoriserad återförsäljare, såsom greenmangaming är till exempel. Har testat detta själv och därefter har jag slutat att handla på g2play

Inte konstigt då g2play alltid är billigare än att köpa spelen direkt på steam.

Medlem
Skrivet av Siken:

När släpps spelet?

Ute nu väll?

12
Skriv svar