Vanquish - se första gameplay-filmen

Robot
Vanquish - se första gameplay-filmen
Medlem
Vanquish - se första gameplay-filmen

Hmm, det såg rätt grymt ut. Påminner mej starkt om Lost Planet, hur gubben rör sej o allt.

Medlem

Såg lite flashigt och epeleptiskt ut men har ändå en viss potential.
On a minor note så börjar jag ledsna på dessa whisky-röser som konstant ska användas på häftiga action-hjältar...
Men men, vi får väl se om det här är något att ha

Fick lite Terminatorvibbar, och det är ju inte bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Med sådana, för mig, tydliga Shadow Complex-vibbar, så är det oerhört starkt jobbat att sänka ett intryck som de gör med trailern.
"We got approximately 8 hours to stop that from happening. We will stop that from happening." En 12-åring kan skriva bättre dia-/monolog, för bövelen.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Kan det aldrig vara USA som är "bad guys" alltid är det ryssar, tyskar eller någon asiat, börjar tröttna på det nu. När får vi skjuta lite jänkare?


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Såg ballt ut, mycket pang pang Rösterna va dock lite b, men om jag förstod det hela rätt så var det japaner som gör det, och vi vet alla hur dom älskar sin Solid Snake röst.

Medlem

@Allmänheten
Vi får skjuta jänkare när den marknaden blir betydligt mindre intressant att sälja i. xD Vi kan ju försöka jämföra gamermarknaden i Ryssland eller enskilda Japan med Amerika for starters.

Anyway, tycker spelet ser bra ut. Och av det jag hört från de som sett det i rörelse och spelat det är jag ännu mer hypad. This will be good. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

När får vi skjuta lite jänkare?

Gör det nästan varje kväll i Battlefield. Fast det var kanske inte så du menade.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Att tillochmed Japanerna ska välja Ryssar som USAs fiende...

När får jag se Sverige som hyper-avancerat fiendeland?

1
Skriv svar