Red Faction 4 i mars

Robot
Medlem
Red Faction 4 i mars

vem bryr sig om red faction, jag tror jag talar för alla här på internätet när jag säger : Ge oss Saints Row 3!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Nja, inte direkt. Saints Row är bland det sämsta jag haft oturen att spela.

Medlem

kan bli skoj att spela av trailern känns det som om det blir ett skräck spel

Medlem

Undertitel: Armageddon .. och insektsliknande aliens kom igen vafan händer .. enda vettiga spelet i serien är ju det första

Medlem

påminner mig litte av dead space

Medlem

Jag har känt mig konstant besviken på Red Factionserien sedan första spelet. Så mina förväntar är inte speciellt höga.

Detta ser ut att bli coolt dock.


signatur

//Schmoo

Medlem

Aliens? ...Really?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

somsagt de första spelet är de ända vettiga. tror de blir till o lira igenom det igen!

Änuu ett dussinspel, tyvärr, det ser man.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser inte så tokigt ut i min ögon Hoppas bara på bättre optimering för Pc o framförallt mindre enformigt gameplay, speciellt det sistnämda fick mig att tröttna efter ca 5h. Och med tanke på hur mkt outforskat jag hade kvar så är spelet betydligt längre än så. Annara va de kul de första timmarna

Förstörbara miljöer <3

Medlem

Avskyr Red Faction tack vare del 3.. Spelet ska vara fps, som 1 och 2an..

Medlem

Ser väldigt intressant ut imo, gillar att dom har mixat upp miljöerna lite, en utomjordisk ras är ett steg i rätt riktning med tanke på att det ändå är 4an.

Hoppas på att dom fixar någon sorts free-roam multiplayer och att miljöerna inte är helt instängda med tanke på att det är under marken.

Rätta mig om jag har fel men det liknar väldigt mycket en blandning av Dead Space + Gears of War...

Medlem

Blir bara mer och mer generiskt. Jäkla spelindustri som förstör originalitet.

Medlem

Red Faction 2 var ingen höjdare, men både 1:an och 3:an gillar jag, om än av lite olika skäl. Det något väldigt basalt nöje i att ha sönder saker, och RF-spelen tillåter det med råge.

Den här nya delen ser ut att återgå till 1:ans koncept; gruvgångar och mestadels till fots, men med fordonssekioner (mech).

Lite Dead Space vibbar gav det också, får väl se om Volition kan få till lite mysig skräckkänsla i det.

Medlem
Skrivet av linkan18:

vem bryr sig om red faction, jag tror jag talar för alla här på internätet när jag säger : Ge oss Saints Row 3!!

Amen bro. amen! kommer krossa allt i sandbox-väg


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Ser helt okej ut. Hoppas det finns Jetpack

Medlem
Skrivet av Proximately:

Aliens? ...Really?

Det är inte Aliens, det är muterade gruvarbetare från första spelet

Personligen är jag lite tveksam till att det mesta ska utspelas under marken, men fördelen blir väl mindre transportsträckor och mindre öde landskap (Red Faction Guerilla var ganska öde). Hoppas de slänger med massor av byggnader och annat kul!!!
Sen har de ju lagt in en "återuppbyggare" så man kan bygga upp broar och hus igen

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

Undertitel: Armageddon .. och insektsliknande aliens kom igen vafan händer .. enda vettiga spelet i serien är ju det första

Men vänta lite nu, jag har för mig att det var rymdvarelser i det första spelet också. Jag har inte kört första spelet sen det släpptes så jag kanske blandar ihop saker, men jag har fan för mig att det var lite aliens mot slutet av spelet.

Medlem

Intressant storyvändning från 3:an. Dead Faction?

Medlem
Skrivet av Whimsical:
Skrivet av HataMoto_:

Undertitel: Armageddon .. och insektsliknande aliens kom igen vafan händer .. enda vettiga spelet i serien är ju det första

Men vänta lite nu, jag har för mig att det var rymdvarelser i det första spelet också. Jag har inte kört första spelet sen det släpptes så jag kanske blandar ihop saker, men jag har fan för mig att det var lite aliens mot slutet av spelet.

Nu när du säger det kollade upp det och det handlade visst om en sorts pest som spred sig på mars, men den kanske hänger samman med den här insektssjukan

1
Skriv svar