Sleeping Dogs story fortsätter i oktober

Robot
Sleeping Dogs story fortsätter i oktober

Mer street-racing, supervapen och en fortsättning på Hongkong-dramat. Sleeping Dogs får ordentlig tillökning nästa månad.

#sleeping-dogs, #square-enix


Medlem
Sleeping Dogs story fortsätter i oktober

Låter trevligt, när kommer det uppgifter på prislappen?


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Det här spelet är faktiskt riktigt schyst, kan rekommendera till alla och envar.

Medlem

Ser fram emot story DLC'n.


signatur

I drank what?

Fan va taggad!

Medlem

Får nog bli till att införskaffa den storydrivna DLC:n iaf, spelet kändes på tok för kort mot slutet.
Behöver dessutom mer "Triad Experience" för att låsa upp den sista attacken (orkar inte spela om uppdragen mer då det ändå inte känns som jag förbättrar resultatet).

Testpilot
Skrivet av G M R:

Får nog bli till att införskaffa den storydrivna DLC:n iaf, spelet kändes på tok för kort mot slutet.
Behöver dessutom mer "Triad Experience" för att låsa upp den sista attacken (orkar inte spela om uppdragen mer då det ändå inte känns som jag förbättrar resultatet).

Du kan enkelt öka triad genom att puckla på gäng på gatan , jag hade maxad triad och polis då jag klarade spelet iofs så kutade jag runt en hel del och hittade secrets på slutet och många av dessa vaktas av små gäng.

Sleeping Dogs: Mad Puppies...

Kommer förhoppningsvis någon GOTY-version med hela rasket inom ett tag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Väldigt bra spel!


signatur

// Peace

Medlem

Synd att spelet är bland det fulaste jag sett. Alltså, kan bara inte spela det.


signatur

Det var detta...

Medlem

Bättre spel än GTA IV.

Medlem
Skrivet av stormense:

Synd att spelet är bland det fulaste jag sett. Alltså, kan bara inte spela det.

Eh....vi har nog inte spelat samma spel.

Så värst fult är det inte. Kanske spelar du på fel plattform?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Pc, med I7 och Nvidia 590 och tycker spelets texturer är bland de fulsste jag upplevt på senare år.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:

Pc, med I7 och Nvidia 590 och tycker spelets texturer är bland de fulsste jag upplevt på senare år.

Om du inte lagt in de mer högupplösta texturerna, så kan jag hålla med om att det kan se illa ut. Annars så är det inte så farligt ärligt talat. Iaf inte med tanke på att det är en Open World setting is spelet.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Jo, jag har lagt in de högupplösta texturerna men tycker fortfarande att spelet är enormt fult. Att jämföra med GTA 4 PC och även Just Cause 2 tycker jag är löjligt. Detta spel är mycket fulare, ospelbart för mig.


signatur

Det var detta...

Medlem
Citat:

Jo, jag har lagt in de högupplösta texturerna men tycker fortfarande att spelet är enormt fult. Att jämföra med GTA 4 PC och även Just Cause 2 tycker jag är löjligt. Detta spel är mycket fulare, ospelbart för mig.

Tycker synd om dig för att du inte kan spela spelet bara för du tycker det ser "fult" ut. Tragiskt.

Medlem
Skrivet av stormense:

Jo, jag har lagt in de högupplösta texturerna men tycker fortfarande att spelet är enormt fult. Att jämföra med GTA 4 PC och även Just Cause 2 tycker jag är löjligt. Detta spel är mycket fulare, ospelbart för mig.

Tycker du att Just Cause 2 och GTA4 är snyggare än Sleeping Dogs? o.O

GTA4 kanske är snyggare animationsmässigt, men det är nog det enda. Och det är nog inte så konstigt heller eftersom spelet är 4 år äldre. Men snyggare är det ju inte och Just Cause 2 är det verkligen inte. Jag skulle vilja se vad du kan peka ut som snyggare mellan dessa spel och Sleeping Dogs. Jag är nyfiken. Verkligen.

Skrivet av stormense:

Pc, med I7 och Nvidia 590 och tycker spelets texturer är bland de fulsste jag upplevt på senare år.

Vad är det för spel du har spelat de senaste åren egentligen O.O


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Inaktiv
Skrivet av stormense:

Jo, jag har lagt in de högupplösta texturerna men tycker fortfarande att spelet är enormt fult. Att jämföra med GTA 4 PC och även Just Cause 2 tycker jag är löjligt. Detta spel är mycket fulare, ospelbart för mig.

Jaså? Själv tycker jag spelet såg rätt schyst ut, inte det snyggaste man spelat men med HQ-texturer och grafikinställningar uppdragna på max så ser det oftast riktigt bra ut, spec. då det regnar på kvällstid.

Jag undrar dock om du skulle kunna tänka dig att ta några skärmdumpar från spelet (om du fortf. har det installerat) och visa oss andra vad det är du tycker är så fult? Jag är uppriktigt nyfiken.

Testpilot
Skrivet av stormense:

Jo, jag har lagt in de högupplösta texturerna men tycker fortfarande att spelet är enormt fult. Att jämföra med GTA 4 PC och även Just Cause 2 tycker jag är löjligt. Detta spel är mycket fulare, ospelbart för mig.

Jag som många andra här undrar också , Sleeping Dogs är ju bland de snyggare som kommit och med highres textures har jag inget att klaga på , tycker faktiskt GTA3 ser väldigt grått o trist ut efter man spelat Sleeping Dogs .

Trist också att man hänger upp sig på grafiken för o spela ett spel , synd att missa spel då man hakar sig på en sån sak.

Medlem

Snälla rara spelutvecklare.. ge oss hela spelet från början

1
Skriv svar