Då släpps nästa Sly Cooper

Robot
Då släpps nästa Sly Cooper

Releasen äger rum samma dag på PSN och i butikerna. Köper du PS3-versionen får du Vita-spelet på köpet.

#sly-cooper-thieves-in-time


Medlem
Då släpps nästa Sly Cooper

Härligt!!

EDIT: 5000 inlägg, yay för mig

Medlem

Ser verkligen fram emot detta!

Skrivet av Jozo:

Härligt!!

EDIT: 5000 inlägg, yay för mig

Jag passerade just den gränsen själv. Yay för oss

Sly Cooper är den spelserie jag ofta spelar när jag känner mig nere, värsta lyckobringarna


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Aldrig spelet spelen.. är dom något att ha?


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Aldrig spelet spelen.. är dom något att ha?

Om du gillar 3d-plattformare med mycket inslag av stealth: Ja, annars nej.

HD-paketet till Ps3 rekommenderas!

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Aldrig spelet spelen.. är dom något att ha?

Ja ! Självklart säker på att du kan ladda ner dom 3 första för under 200kr på Playstation store och prova själv.

Medlem

Jag är så otroligt taggad på detta spel! Ända sedan jag och mina kompisar klarade ut trean när man gick i 4:e Klass eller något sånt har jag sett fram emot detta. Måtte de ha en bra förklaring till allt som händer i slutet av trean. Jag menar Sly och Carmelita gifter sig ju faktisk!

Medlem
Skrivet av GigaVid:

Jag är så otroligt taggad på detta spel! Ända sedan jag och mina kompisar klarade ut trean när man gick i 4:e Klass eller något sånt har jag sett fram emot detta. Måtte de ha en bra förklaring till allt som händer i slutet av trean. Jag menar Sly och Carmelita gifter sig ju faktisk!

Well... major spoiler x)
Btw finns de första 3 sly till psvita?

Medlem
Skrivet av Sheep:
Skrivet av GigaVid:

Jag är så otroligt taggad på detta spel! Ända sedan jag och mina kompisar klarade ut trean när man gick i 4:e Klass eller något sånt har jag sett fram emot detta. Måtte de ha en bra förklaring till allt som händer i slutet av trean. Jag menar Sly och Carmelita gifter sig ju faktisk!

Well... major spoiler x)
Btw finns de första 3 sly till psvita?

Oj, Förlåt om jag spoilade för dig Nej ajg tror faktiskt inte att dom finns till ps vita dom är ju gamla PS2 klassiker och när dom omgjordes till PS3 så fanss ju inte PS vita så jag tror inte teamet som gjorde om de till PS3 orkade göra om de ännu en gång till PS vita. Även om de kanske är ett Copy & Paste jobb

Medlem

Ja !!!!!!!!!! Älskar Sly Spelade väldigt väldigt mycket Sly på Ps2:an och köpte även Hd collection Sanzaru games verkar göra ett bra jobb med att hålla känslan från de gamla spelen intakt.

Medlem

köpte dom tre första spelen Hd collection för 100kr och det var värt varenda krona så sly 4 blir ett lätt köp för mig.

Inaktiv

yay min nya ps3 kommer att gilla det här

1
Skriv svar