GTA III på PSN den här veckan – en rak portning

Robot
GTA III på PSN den här veckan – en rak portning

Åtminstone i USA. Men det blir inte tal om HD-grafik och troféer, detta är en rak PS2-portning.

#grand-theft-auto-iii


Medlem
GTA III på PSN den här veckan – en rak portning

Jag är en PANDA

Medlem

Jag säger bara Ambulans! ... försök å köra rally med den bilen! asså de e bland svåraste i hela GTA III ...

Medlem

Det är ingen portning överhuvudtaget, det är ju PS2-versionen som emuleras.

Medlem

Jag säger som COD kritikerna: Mjölka på.


signatur

Det var detta...

Inaktiv

Spelet slukar verkligen batteri när man lirar på telefonen men bara se till att man har laddaren på samtidigt så går det bra!

Har snart kommit till andra ön! Roligt att lira på tågen,bussen eller i bilen ibland!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Spelet slukar verkligen batteri när man lirar på telefonen men bara se till att man har laddaren på samtidigt så går det bra!

Har snart kommit till andra ön! Roligt att lira på tågen,bussen eller i bilen ibland!

ok...? tur att ps3 inte kör på batteri då...eller var det inte det nyheten handlade om?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av Propy:
Skrivet av showerguy:

Spelet slukar verkligen batteri när man lirar på telefonen men bara se till att man har laddaren på samtidigt så går det bra!

Har snart kommit till andra ön! Roligt att lira på tågen,bussen eller i bilen ibland!

ok...? tur att ps3 inte kör på batteri då...eller var det inte det nyheten handlade om?

Varför sån ton? Trodde att det gällde PS Vita. Ha en trevlig tisdag, du verkar behöva det!

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Propy:
Skrivet av showerguy:

Spelet slukar verkligen batteri när man lirar på telefonen men bara se till att man har laddaren på samtidigt så går det bra!

Har snart kommit till andra ön! Roligt att lira på tågen,bussen eller i bilen ibland!

ok...? tur att ps3 inte kör på batteri då...eller var det inte det nyheten handlade om?

Varför sån ton? Trodde att det gällde PS Vita. Ha en trevlig tisdag, du verkar behöva det!

ton? jag hade ingen ton...var inte menat så iaf. trevlig tisdag, det blir knepigt...det är ju långt till fredag fortfarande


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Yea! fast hoppas trophys är med också.

1
Skriv svar