Spana in achievements-listan från Black Ops II

Robot
Spana in achievements-listan från Black Ops II

Värsta tyngsta FPS-spelet ever får fett med blingblingpoäng – tjacka grymma listan @ da gaming hood FZ!

#call-of-duty-black-ops-ii


Medlem
Spana in achievements-listan från Black Ops II

Jag kommer inte låsa upp en enda av dessa...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Aldrig förstått det men tycker folk ärligt talat det är roligt att samla achievements? Speciellt de man får genom att typ plocka upp en sak.

Inaktiv

Nej, alla hatar achievements det är därför det införs i alla spel nu förtiden.

Klart folk gillar achievements! Vad finns det inte att gilla. Istället för att berätta för världen att du har klarat Halo Reach på Legendary så kan hela världen se det.

Det ovanför var ett exempel!

Jag har inte alls klarat Halo Reach, jag ska göra det nåndag men inte gjort det ännu.

Medlem

Tyckte om Achivements precis då de kom på 360. Då de var svåra saker att få och inte "gratulerar du är inte helt efterbliven" achivements som typ klara av spelet på Easy eller ens klara ett kapitel. Ska ju vara typ klara av hela spelet på svåraste utan att dö eller bara headshots på en bana till.ex.

Medlem

själv tycker jag det är riktigt kul med achivments/trophys men det är inte speciellt kul att samla alla intels osv när det inte ger mer än en trophy :/ själv vill jag ha riktigt svåra trophys som att klara spelet på svåraste eller att göra nåt speciellt som att inte dö på en bana på svårast och så vidare

1
Skriv svar