Robot
Dishonored

Åren i andra utvecklares skugga har inte gjort Arkane Studios bleka och trötta, snarare tvärtom. I Dishonored lånar de från de bästa men ursäktar sig med att göra ett av årets bästa spel.

#mirrors-edge, #dice, #singularity, #raven-software, #dishonored-2, #dishonored, #arkane-studios, #dark-messiah-of-might-and-magic, #bioshock-2, #half-life-2, #valve, #kingpin-life-of-crime, #deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Dishonored

Ojojoj, vad man vill spela det här

Medlem

ja fan det verkar skitbra. ögongodis + gameplay.

Medlem

Intressantaste spelet på länge

Medlem

hmmm game of the year :)? Det här ska skaffas!

Medlem

Håller med föregående talare till hundra procent, det mest intressanta spelsläppet på länge! Det bästa (sämsta?) är att AC3 och Halo 4 ligger runt hörnet sen när man är färdig i Dunwall.

Oktober månad kommer att kapa plånboken på hälften.

Inaktiv

OMG hype hype....ser mycket fram emot fredag =D

Inaktiv

Låter lovande men hur är PC-versionen rent tekniskt? Känns någon konsolskada av?

Medlem

Det blir ett köp nästa månad

Medlem

han nämnde ju ingen så det kan antas att det inte fanns problem


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

phi
Medlem

Känns som ett lite friare steampunk-ish Deus Ex: Human Revolution, vilket var ett spel som jag gärna ville gilla men som tyvärr mest kändes "meh". Börjar bli så less på den här typen av spel.

Men det blir väl testa Dishonored när det finns på rea.

Medlem

Nej, nej och nej, detta får inte vara så bra som man hoppats! Finns verkligen ingen tid att spela allt man vill just nu...

/ LordDaimos

Medlem

GreenManGaming har en 25% voucher uppe så köper man idag så får man det för $45, vilket är ca 299:-. Verkar ju definitivt lovande

Medlem

Supertrevlig recension, misstänkte att det var så bra som man hade hoppats på. Årets bästa spelinköp kanske?

Moderator | Testpilot

Härligt, älskar det här företaget sedan Dark Messiah


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av raiiga:

GreenManGaming har en 25% voucher uppe så köper man idag så får man det för $45, vilket är ca 299:-. Verkar ju definitivt lovande

Vars finner jag denna voucher btw?

EDIT: HIttade och köpte, men jag fick ingen nyckel? Hm weird.

EDIT 2: Såg man skulle få den senare, great!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser som fan fram emot detta!

Medlem

Läste på annat håll att det är ett väldigt kort spel, 4 timmar typ.
Men det blir nog bra.

Medlem
Skrivet av s3ng:

Läste på annat håll att det är ett väldigt kort spel, 4 timmar typ.

4 timmar?!

Medlem

Arghhh varför så många bra spel börjar bli för mycket

Medlem

efter att ha sett TB's WTF så skulle jag värkligen inte ge detta spel 5av5 , 3av5 låter mer rimligt jag skulle vilja kalla spelet inget speciellt men helt ok om du vill ha något nytt.

Medlem
Skrivet av Natrium:

efter att ha sett TB's WTF så skulle jag värkligen inte ge detta spel 5av5 , 3av5 låter mer rimligt jag skulle vilja kalla spelet inget speciellt men helt ok om du vill ha något nytt.

Fast han tyckte det var tillräckligt bra för Game of the Year

Testpilot

Låter jättebra , precis som man trodde efter alla förhandstittar och previews , att FZ sätter en 5a däremot var oväntat på ett spel som jag gillar

Redaktör
Skrivet av Hanga:
Skrivet av s3ng:

Läste på annat håll att det är ett väldigt kort spel, 4 timmar typ.

4 timmar?!

Calle satt i 13, har jag för mig. En bra bit över 10 i alla fall.


signatur
Medlem

Ni borde inte vänta på AC3 och CoD:BO2 innan ni kan säga vilket spel som är Game of the year?

Medlem

Har hållt ögonen på det här, det har alltid verkat vara nytt och fräscht, och framförallt skoj!


signatur

Nämen!

Medlem

Inga minus


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Redaktör
Skrivet av kyostize:

Ni borde inte vänta på AC3 och CoD:BO2 innan ni kan säga vilket spel som är Game of the year?

Vi väntar ända till nyårsafton. Men heta kandidater nämner vi gärna redan nu.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Jag har skrivit ett appendix till recensionen, läs det i min blogg


signatur
Medlem

Här hade jag hoppats på att jag skulle få åtminstone EN anledning att inte behöva köpa det direkt, då jag är fattig...men nepp. Så ser det inte ut att bli.

Dags att bli ännu fattigare då.

Skriv svar