Datum för Natural Selection 2

Robot
Datum för Natural Selection 2

Julen kommer tidigt för alla som väntat i åratal för den hyllade moduppföljaren.

#nyhetstips, #unknown-worlds, #natural-selection-2, #half-life


ELF
Medlem
Datum för Natural Selection 2

Har aldrig spelat Natural Selection, men det ser intressant ut.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Spelat betat nu de senaste dagarna. Och för alla er som gillade orginalet så tror jag ni kommer bli glada. För det känns nästan som samma spel fast mycket snyggare.

Själv är jag helnöjd.

Medlem
Skrivet av Manqs:

Spelat betat nu de senaste dagarna. Och för alla er som gillade orginalet så tror jag ni kommer bli glada. För det känns nästan som samma spel fast mycket snyggare.

Själv är jag helnöjd.

Låter underbart, har följt utvecklingen men väntat på en officiell release innan jag köper.

NS1 var helt enkelt fantastiskt.. Stämningen och gameplay var perfekt. Fick panik ibland när man blev attackerad utav en skulk helt oväntat eller om man var en gorge och råkade svänga runt ett hörn och mötte en grupp marines och började försöka hoppa iväg från dom.

Väldigt intensivt och det belönar den som är bra på fps spel generellt sett men det är också mer taktiskt och kräver mer planering och strategi än något annat fps jag har spelat någonsin.

Medlem
Skrivet av ELF:

Har aldrig spelat Natural Selection, men det ser intressant ut.

Här är en länk till en video-tutorial av hur skulk fungerar på alien sidan som är deras då mest basic form.

http://www.youtube.com/watch?v=81xwWq_fO_M

Det finns också fler länkar genom den länken som t.ex hur commander, gorge och etc fungerar.

Det borde hjälpa alla intresserade utan erfarenhet från NS1 eller NS2 att spela bättre från start och ha mer kul eftersom du kan förmodligen överleva längre och göra mer skada om du har lite kunskap när du går in i spelet

Medlem
Medlem

Spelade en del av första spelet, eller ja, moden! Fantastiskt roligt.
Tvåan är förhandsbokad och väntar. Ser fram emot det!

Inaktiv
Skrivet av ELF:

Har aldrig spelat Natural Selection, men det ser intressant ut.

Då har du verkligen missat något, ettan var underbar. Många fina nätter man satt och nötte det liret. Har många fina minnen av det

Medlem

Närmare än jag tror? Har varit utannonserat att det är Oktober som gäller länge. Så det är väl det senaste jag förväntade mig

Angående Natural Selection så är det riktigt trevligt. Jag har varit i NS2 betan i över ett år samt spelade första spelet. Det är typ Starcraft the FPS, eller nått.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Har spelat lite från och till sedan alpha och det är ett roligt spel. Har inte kört det nu på några månader, ska bli skoj och se hur den färdiga produkten kommer bli.

Medlem

Underbart! Hoppas tävlingssidan blir stor, finns onekligen potential

Medlem
Skrivet av Eldarion:

Underbart! Hoppas tävlingssidan blir stor, finns onekligen potential

Hoppas det med. Jag pushade för att NS1 skulle komma med på Clanbase, men det hände aldrig. I NS2 är spectator-läget redan väldigt finputsat, så proffskommentatorer borde inte ha några problem med att kommentera matcher åtminstone.

1
Skriv svar