Lanseringsfilmen från mästerliga Dishonored

Robot
Lanseringsfilmen från mästerliga Dishonored

Arkanes mästerverk har hyllats av en enig kritikerkår. På fredag får du ta del av äventyret. Lanseringstrailern ser du redan nu.

#dishonored, #arkane-studios


Medlem
Lanseringsfilmen från mästerliga Dishonored

Känns som att det kommer bli ett riktigt bra spel.
Hade det nedladdat, spelade 3 timmar sen slutade jag spela, tog bort det och förköpte det på Steam.

Testpilot

Gillar faktiskt den första filmen på gameplay bättre , den har betydligt bättre musik och stämning pga detta.

Medlem

Har testat på spelet lite nu! Det är helt klart upp till förväntningarna det är en liten blandning mellans Assassins Creed o Half life menar nu att du får en känslan. Mycket bra jobb på spelet och sjukt kul! Trodde jag hade spelat 30min-1h från 22.00 sen när ja kollade klockan var den 23. Tänkte då bara detta uppdrag kollar igen klockan var nästan 02.00.

Vart ännu mer glad att jag kunde köra på full grafik fast inte mitt grafikkort stödjer spelet. Kommer helt klart köpa detta fort pengarna kommer in på kontot! Ni kommer inte bli besvikna på spelet.

Tack till Mesmerize för du påpekade ett stavfel :)!

Medlem
Skrivet av GurkaN021:

Har testat på spelet lite nu! Det är helt klart upp till förväntningarna det är en liten blandning mellans Assassins Creed o Half life menar nu att du får en känslan. Mycket bra jobb på spelet och sjukt kul! Trodde jag hade spelat 30min-1h sen när ja kollade klockan var den 11. Tänkte då bara detta uppdrag kollar igen klockan var nästan 02.00

Kan väl inte direkt säga att A.I:n och grafiken är vidare bra i spelet, annars tiptop. 4/5 hundar.

[Edit]
Raderade en onödig kommentar.
/Brain

Medlem
Skrivet av GurkaN021:

Har testat på spelet lite nu! Det är helt klart upp till förväntningarna det är en liten blandning mellans Assassins Creed o Half life menar nu att du får en känslan. Mycket bra jobb på spelet och sjukt kul! Trodde jag hade spelat 30min-1h sen när ja kollade klockan var den 11. Tänkte då bara detta uppdrag kollar igen klockan var nästan 02.00.

Vart ännu mer glad att jag kunde köra på full grafik fast inte mitt grafikkort stödjer spelet. Kommer helt klart köpa detta fort pengarna kommer in på kontot! Ni kommer inte bli besvikna på spelet.

Hoppas du menar 23 och inte 11, annars försvann du in en ganska bra stund

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av GurkaN021:

Har testat på spelet lite nu! Det är helt klart upp till förväntningarna det är en liten blandning mellans Assassins Creed o Half life menar nu att du får en känslan. Mycket bra jobb på spelet och sjukt kul! Trodde jag hade spelat 30min-1h sen när ja kollade klockan var den 11. Tänkte då bara detta uppdrag kollar igen klockan var nästan 02.00

Wow, hur dålig är du egentligen?
Kan väl inte direkt säga att A.I:n och grafiken är vidare bra i spelet, annars tiptop. 4/5 hundar.

Tyvärr så håller jag inte med dig eller så tillhör du en av dessa som är väl kåt på grafiken vilket inte gör direkt spelet utan handlingen o stämningen i spelet samt musiken musiken passar väldig bra in på ställerna man besöker i spelet.. AIn var inte nå fel på dem undersöker minsta lilla ljud vilket kan bli en utmaning.

Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av GurkaN021:

Har testat på spelet lite nu! Det är helt klart upp till förväntningarna det är en liten blandning mellans Assassins Creed o Half life menar nu att du får en känslan. Mycket bra jobb på spelet och sjukt kul! Trodde jag hade spelat 30min-1h sen när ja kollade klockan var den 11. Tänkte då bara detta uppdrag kollar igen klockan var nästan 02.00.

Vart ännu mer glad att jag kunde köra på full grafik fast inte mitt grafikkort stödjer spelet. Kommer helt klart köpa detta fort pengarna kommer in på kontot! Ni kommer inte bli besvikna på spelet.

Hoppas du menar 23 och inte 11, annars försvann du in en ganska bra stund

Haha oj sorry ska ändra texten skrev lite förfort tack för på pekandet! Som sagt dem lyckades bra med spelet var skeptiskt ibörjan av när man såg spelet men ja det levde helt klart upp till förväntningarna svårt att slita sig ifrån spelet.

Medlem

Ser riktigt lovande ut! Ska nog inhandlas efter nästa lön ^^


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Medlem

Synd att många kommer tanka det istället när man måste vänta längre på det officiella släppet...

Medlem

Ogillar att vi får spela det först på fredag...om man inte använder sig av andra...taktiker...

Medlem

Ett måste ha spel


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Synd att AI: teknologin är nästan omöjlig att förbättra, tycker om singelplayer spel, men oftast är det AI:n som förstör dom.

Tänk om du spelat detta i multiplayer 50 players, en spelare spelar denna gubbe resten alla andra på en map man ska nå en boss typ.

hade varit ritkigt jävla kul

Medlem

Detta ser rejält lovande ut måste jag säga, längesen man fick stealth spel :D!

Medlem

Detta ser rejält lovande ut måste jag säga, längesen man fick stealth spel :D!

Medlem

Herrejävlar vilken trailer på fredag blir de gaming

Medlem
Skrivet av farfadern:

Ogillar att vi får spela det först på fredag...om man inte använder sig av andra...taktiker...

Vet inte vad folk tycker, men jag kan tycka att har man redan köpt det så är det inte så farligt att använda sig av andra "taktiker".

Medlem

Jag var föga imponerad av detta spel... tyvärr

Medlem

Blir riktigt förbannad på att det släpps olika datum över världen när det handlar om digital nedladdning. När vi får ta del av det på fredag har det redan varvats, diskuterats, stötts och blötts över Internet i flera dagar, vilket är svårt att undvika att läsa om.

1
Skriv svar