Divinity Anthology är samlarboxen alla RPG-fans behöver

Robot
Divinity Anthology är samlarboxen alla RPG-fans behöver

Larian Studios firar seriens 10-årsjubileum med en begränsad samlarbox innehållandes tre Divinity-spel samt mängder av godsaker!

#larian-studios, #divine-divinity, #beyond-divinity, #divinity-ii


Medlem
Divinity Anthology är samlarboxen alla RPG-fans behöver

haha
Helt rätt sätt å framföra reklam på. Utgåvan verkar intressant. Först project infinity och nu detta. Kan inget annat än att ge detta tummen upp!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Lol, klockren pitch!

Har aldrig riktigt lirat Divinity, men... så här säljer man spelboxar.

Medlem

GOG har ett slags PWYW på Divinity-serien just nu för den som är intresserad. Divine Divinity kan fås (DRM-fritt naturligtvis) för $1. Jag rekommenderar förvisso att ge mer än så eftersom det är ett fint spel, men to each his own.

Medlem
Skrivet av Fevolas:

GOG har ett slags PWYW på Divinity-serien just nu för den som är intresserad. Divine Divinity kan fås (DRM-fritt naturligtvis) för $1. Jag rekommenderar förvisso att ge mer än så eftersom det är ett fint spel, men to each his own.

Fortfarande 5.99 så vitt jag kan se. Kanske var igår.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Inaktiv

Grym reklamfilm, blev sugen att köpa bara för att han var så övertygande.

Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Fevolas:

GOG har ett slags PWYW på Divinity-serien just nu för den som är intresserad. Divine Divinity kan fås (DRM-fritt naturligtvis) för $1. Jag rekommenderar förvisso att ge mer än så eftersom det är ett fint spel, men to each his own.

Fortfarande 5.99 så vitt jag kan se. Kanske var igår.

Såg detta själv nu och tänkte också tipsa om det. Erbjudandet om att betala vad man själv vill gäller i 6 dagar till.

OT:
GoG blir bara bättre och bättre, de visar att det går att släppa spel helt utan DRM och ändå så köper folk spelen istället för att dra ner de gratis (för att inte tala om Humble Bundle). Hoppas GoG (eller fler utvecklare ifall det var deras idé) kör med detta och hade då gärna sett att de gjorde det med lite äldre titlar som fallit i glömska,

Har inte själv bestämt mig för ifall det blir ett köp eller inte då jag redan äger iaf det första spelet som jag inte ens spelat.

Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Fevolas:

GOG har ett slags PWYW på Divinity-serien just nu för den som är intresserad. Divine Divinity kan fås (DRM-fritt naturligtvis) för $1. Jag rekommenderar förvisso att ge mer än så eftersom det är ett fint spel, men to each his own.

Fortfarande 5.99 så vitt jag kan se. Kanske var igår.

http://www.gog.com/divinity/

Det finns en länk på GOGs startsida. Annars kan du klicka på en länk precis ovanför priset. Precis som PcGamer säger så gäller det i 6 dagar till.

Medlem

Ah, nu ser jag. Tack.

Ännu ett spel som det kommer det åratal innan jag spelar har lagts till samlingen....


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Inaktiv

Ok, det var roligt, men jag söker ett filter på sidan där man kan kryssa bort konsolkonstigheter samt BF3 och såna titlar. Sen får den gärna släppa på den här sortens grejer då och då för att man ska hitta något nytt.

Vi behöver en skribent med smak och klass. Playstation? Mario? He-man? Far Cry 3? Bioschock? Vad är det?


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

1
Skriv svar