GOG ska bli bättre – stort avslöjande väntas

Robot
GOG ska bli bättre – stort avslöjande väntas

Spana in den mystiska teasern från den omtyckta webbaffären, vad tusan dillar de om?


Medlem
GOG ska bli bättre – stort avslöjande väntas

hmmmm


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

analog ? vafan.. jag fattar nada...... :S

Medlem

Deras egna distribueringsplattform!

Medlem

Välj spel, betala och få dom utbrända sedan hemsickade?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

The biggest hing to happen to GOG since GOG.

Medlem

Cloud gaming incomning!

Medlem
Skrivet av conthox:

Välj spel, betala och få dom utbrända sedan hemsickade?

Ja, låter precis som de planner att börja distribuera spel boxar för de som vill ha spelen fysiskt. Förmodligen har de fått till något bra avtal med en distributör så de kan trycka up skivor, manuler och lite annat smågodis som posters och liknande.

Öppna fysiska butiker som har sköna tema inredningar, ge mig ett nytt ställe att hänga på.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Öppna fysiska butiker som har sköna tema inredningar, ge mig ett nytt ställe att hänga på.

Skulle vara en stor förlust att öppna fysiska butiker.

Medlem

Skulle varit kul om de började sälja fysiskt så man kan handla "digitalt" dårå

Medlem

Gog är ju bra att de just inte har en egen tjänst, de säljer spelen rakt av, inge DRM å skit.

Jag vet inte riktigt vad de kan bättra på, prispressa mer? jag har ingen aning.

Medlem

Hoppas de inte fipplar för mycket bara, älskar GOG som det är och ser ut redan i dagsläget!

Men det låter onekligen som nån form av fysiskt distributionsalternativ. Känns lite onödigt, men vem vet!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Min favvoonlineaffär skall bli bättre. Trevligt!

AW8
Medlem

De kommer börja sälja porr.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Kanske släppet av system shock 2?

Vet inte riktigt vad jag ska tro om analogt, men får vänta å se


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv
Skrivet av xermalk:
Skrivet av conthox:

Välj spel, betala och få dom utbrända sedan hemsickade?

Ja, låter precis som de planner att börja distribuera spel boxar för de som vill ha spelen fysiskt. Förmodligen har de fått till något bra avtal med en distributör så de kan trycka up skivor, manuler och lite annat smågodis som posters och liknande.

Ja det hade varit coolt, gamla klassiska megastora kartonger, som den till Albion som var lite utskuren i pappret.
Syns dåligt men ni fattar:
http://www.gamershell.com/pc/albion/box.html

Medlem
Skrivet av magma:

Kanske släppet av system shock 2?

Det vore nått det!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

gog för linux ?

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av conthox:

Välj spel, betala och få dom utbrända sedan hemsickade?

Ja, låter precis som de planner att börja distribuera spel boxar för de som vill ha spelen fysiskt. Förmodligen har de fått till något bra avtal med en distributör så de kan trycka up skivor, manuler och lite annat smågodis som posters och liknande.

Ja det hade varit coolt, gamla klassiska megastora kartonger, som den till Albion som var lite utskuren i pappret.
Syns dåligt men ni fattar:
http://www.gamershell.com/pc/albion/box.html

"Relieftryck" menar du, och jo, det är väl trevligt. Personligen föredrar jag dock "downloads" nuförtiden även om jag kan se charmen med dom gamla kartongerna. ( jag har ju en hel bokhylla fylld av dom )

Det skall bli spännande att se vad dom har på gång!
Det är ju trots allt CD-project ( witcher skaparna ) Som ligger bakom GOG. Dom verkar ju ha lite bättre koll på vad dom sysslar med som publishers gentemot dom flesta andra vanligtvis.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Inaktiv

spelen levereras på 900 kassettband

Medlem

Fast "digitala nedladdningar analoga" gör ju nästan så att man tror att det har något med musik att göra. Kanske en affär med soundtracks?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

minnespinne i posten.

1
Skriv svar