Carmageddon ute till iOS – gratis i en dag

Robot
Carmageddon ute till iOS – gratis i en dag

Klassiska våldsracern har dykt upp till äppelplattor i större och mindre format. Som utvecklaren Stainless Games utlovade är den gratis en dag, skynda fynda!

#carmageddon-reincarnation, #stainless-games


Medlem
Carmageddon ute till iOS – gratis i en dag

Awesome! Laddar ner nu!

MFZ
Medlem

in the bag.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

weeee, härligt!

Nu hoppas jag ni säger till även när Android-versionen kommer ut, så man inte missar detta!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skrivet av Dunder:

weeee, härligt!

Nu hoppas jag ni säger till även när Android-versionen kommer ut, så man inte missar detta!

Det hoppas jag med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Do want!!! Även jag hoppas att det uppmärksammas när det släpps till Android!

Medlem

"I WAS IN THE WAAAAAAAAR!"


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Tack för tipset FZ! det är fixat


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Medlem

In app purchases... Så gratis var det.

Inaktiv

Floffe approves. Han spelade det här spelet i MP LAN på sin tid före bredband.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Taget!


signatur

www.dayofdefeat.nu / www.dod.nu - Svenska Day of Defeat communityt

Medlem

Fan! Missa det!

Medlem
Skrivet av jaqob_:

In app purchases... Så gratis var det.

Tror det är en taktik bland mobilutvecklarna. Gör ett spel som kostar typ 9 usd att köpa plus har in-app purchases, sen gör de spelet periodvis gratis eller jättebilligt, så det hamnar på appsgonefree osv. Finns så många spel som alltid är gratis att folk börjar ana att det är något lurt, t.ex. extrema in-app-purchases, men när ett tidigare kostsamt spel blir gratis är det ett klipp!

Med det sagt var in-app-purchasesarna inte så irriterande i detta spel, och det är rätt kul och spelbart. Splatter bonus!

Medlem

Härligt länge sen man spelade carma 1


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar