A Game of Dwarves ute nu

Robot
A Game of Dwarves ute nu

Bygg upp din egna lilla dvärgakoloni fylld av blänkande saker, efter att du kollat in släpprullen det vill säga.

#paradox-interactive, #zeal-game-studio, #a-game-of-dwarves, #dungeon-keeper


Inaktiv
A Game of Dwarves ute nu

Borde nog inte stå Release: Dec2012 med tanke på att det är släppt?

Medlem

Känns lite som Dungeon Keeper faktiskt, fast att man är bara dvärgarna då

Medlem
Skrivet av Brandter:

Borde nog inte stå Release: Dec2012 med tanke på att det är släppt?

Uppdaterade det i samband med nyheten, dock uppdateras vårt lilla system inte alltid med ljusets hastighet Dock mycket bra att du uppmärksammade!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Ser ju inte så där jätte bra ut kanske, men folk som köpt det är överraskande positiva till det.

Hmm, får nog köpa det och testa. Är ju riktigt billigt, så varför inte stödja en liten svensk utvecklare...?

Medlem

Köpte det ikväll via Green Man Gaming för 8 dollar, tycker jag det kan vara värt ^_^, verkar roligt i alla fall.

Medlem
Skrivet av Securion:

Ser ju inte så där jätte bra ut kanske, men folk som köpt det är överraskande positiva till det.

Hmm, får nog köpa det och testa. Är ju riktigt billigt, så varför inte stödja en liten svensk utvecklare...?

Man kan nog inte förvänta sig crysis grafik i ett indie-spel från nystartad studio (även om dom är backade av paradox)
Verkar skitmysigt, får bli ett köp av det tror jag... stötta nutida svenska utvecklare med tanke på att jag själv jobbar med liknande saker!

Medlem

man tycker ju att dom kunde ha minst lika bra grafik som dungeon keeper iaf


signatur

//monster

Medlem

Mjo, spelet är mer likt Dungeon Keeper än Dorf Fortress. Det är snarare en hybrid mellan de två.

Spelet i sig är helt okej, men det finns extremt störande moment som att figurerna inte kan röra sig diagonalt eller gå på en ruta med ett annat objekt på, vilket gör det till ett riktigt pain in the ass att hugga en våning upp eller att se till att dvärgarna tar hand om alla plantor på en jordbruksplätt.

Inaktiv

Floffe approves. Här ska det testas!

Bio: Han är stor fan av Dungeon Keeper och speciellt Evil Genius.

Vi vill ha en tvåa! Och en trea av Dungeon Keeper!


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Spelet är helt klart likt Evil Genius i spel stil, aldrig spelat Dungeon Keeper tyvärr, en av de spel jag missade i min ungdom...

Inaktiv

är det ens tillåtet att säga dvärgar nuförtiden ? eller är det hets mot folkgrupp

Medlem

Paradox är underbara så av enbart den anledningen blir det ett köp

1
Skriv svar