Professor Layton and the Miracle Mask

Robot
Professor Layton and the Miracle Mask

Hjärngymnastiken får den här gången samsas med näsduken, för när professorn med den höga hatten gör 3DS-debut är det i ett känsloladdat äventyr.

#professor-layton-and-the-miracle-mask


Medlem
Professor Layton and the Miracle Mask

Layton gör en aldrig besviken!
Skit att man inte äger en 3ds nu då :<

Inaktiv

Vem tusan är Professor Layton och varför är han så ung?

3DS???? Vad tänker man med när man handlar en sån?


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av Floffe:

Vem tusan är Professor Layton och varför är han så ung?

3DS???? Vad tänker man med när man handlar en sån?

Känns som att du sitter och trollar väldigt mycket...

Inaktiv

Jag hade mer förväntat mig en introduktion av karaktären och en förklaring till varför en vuxen människa recenserar att spel som tycks handla om att lösa lågstadiets matteuppgifter!


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av Floffe:

Jag hade mer förväntat mig en introduktion av karaktären och en förklaring till varför en vuxen människa recenserar att spel som tycks handla om att lösa lågstadiets matteuppgifter!

Vad har matematikens grad med att göra när det kommer till en spelsida?
Vissa personer gillar att slappna av med lite simplare spel till som inte kräver speciellt mycket tänkande.

Sen att det recenseras spel här som du inte gillar tycker jag du kan hålla för dig själv då recensionerna riktas mot alla läsare och inte en egocentrisk pojke/man

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Floffe:

Jag hade mer förväntat mig en introduktion av karaktären och en förklaring till varför en vuxen människa recenserar att spel som tycks handla om att lösa lågstadiets matteuppgifter!

Vad har matematikens grad med att göra när det kommer till en spelsida?
Vissa personer gillar att slappna av med lite simplare spel till som inte kräver speciellt mycket tänkande.

Inte kräver mycket tänkande? vissa pussel får ju vem som helst att gråta av förtvivlan

Har själv bara ett vanligt DS och har spelat de tre första spelen så jag har ett kvar innan jag tvingas köpa ett 3DS, känns dock inte helt värt att köpa den på grund av enbart ett spel.

Medlem
Skrivet av hunden:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Floffe:

Jag hade mer förväntat mig en introduktion av karaktären och en förklaring till varför en vuxen människa recenserar att spel som tycks handla om att lösa lågstadiets matteuppgifter!

Vad har matematikens grad med att göra när det kommer till en spelsida?
Vissa personer gillar att slappna av med lite simplare spel till som inte kräver speciellt mycket tänkande.

Inte kräver mycket tänkande? vissa pussel får ju vem som helst att gråta av förtvivlan

Har själv bara ett vanligt DS och har spelat de tre första spelen så jag har ett kvar innan jag tvingas köpa ett 3DS, känns dock inte helt värt att köpa den på grund av enbart ett spel.

Har själv inte spelat Professor Layton (Tråkigt nog då det verkar vara ett bra spel) men gjorde antagandet att det var lite av den simplare typen av pussel spel ^^
Hur som helst håller jag kvar min åsikt om att alla spel hör hemma på FZ oavsett svårighetsgrad

Har spelat två av Layton spelen, älskar dem fortfarande. Perfekta för att hålla hjärnan i någorlunda form.
De är verkligen inte för lätta, och även om det låter som skryt är de inte heller för svåra, och det går alltid att gå vidare och komma tillbaka till dem senare(om det inte är vid speciella punkter i storyn).

Prova gärna, skön grafisk stil, underbar musik, knepiga knasigheter, Och det känns underbart när man löser pussel på pussel.

De tidigare spelen finns nog att köpa till rea pris. som här:
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/kampanjer/professor_layto...


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Floffe:

Vem tusan är Professor Layton och varför är han så ung?

3DS???? Vad tänker man med när man handlar en sån?

Sorry, men det är ingen som faller för ditt anti-konsol-hatande.

Skägg.
10 Chambers

Floffe är varnad för sitt beteende.


signatur
1
Skriv svar