Interstellar Marines på Kickstarter

Robot
Interstellar Marines på Kickstarter

Danska rymdsoldater med hajproblem söker finansiärer.

#zero-point-software, #insterstellar-marines


Interstellar Marines på Kickstarter

Tänk om alla era rubriker kunde vara såhär sakliga och inte så sensationssökande som vissa andra. Då skulle jag surfa in här mer och inte välja de mer internationella konkurrenterna som jag nu börjat göra.
Jag vill ha information om intressanta saker, jag vill inte bli chockad.

På tal om ämnet, good stuff. Hoppas dom äntligen får ut spelet, varit igång länge nu.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Punchbag Polly:

Tänk om alla era rubriker kunde vara såhär sakliga och inte så sensationssökande som vissa andra. Då skulle jag surfa in här mer och inte välja de mer internationella konkurrenterna som jag nu börjat göra.
Jag vill ha information om intressanta saker, jag vill inte bli chockad.

På tal om ämnet, good stuff. Hoppas dom äntligen får ut spelet, varit igång länge nu.

Med betoning på "vissa" skulle jag säga. Ibland är ett ämne i sig en så pass snackis att det är omöjligt att sätta en rubrik som inte är något sensationssökande.


signatur
Medlem

De har ju hållt på ett tag och har haft ett program för de som vill sponsra, mini-spel osv. Blir intressant att se vad det kan bli av det här.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Punchbag Polly:

Tänk om alla era rubriker kunde vara såhär sakliga och inte så sensationssökande som vissa andra. Då skulle jag surfa in här mer och inte välja de mer internationella konkurrenterna som jag nu börjat göra.
Jag vill ha information om intressanta saker, jag vill inte bli chockad.

På tal om ämnet, good stuff. Hoppas dom äntligen får ut spelet, varit igång länge nu.

Med betoning på "vissa" skulle jag säga. Ibland är ett ämne i sig en så pass snackis att det är omöjligt att sätta en rubrik som inte är något sensationssökande.

Absolut, "vissa" bestrider jag inte, tvärtom. Jag har hängt med FZ ända sen den svartröda Quake-tiden och tycker att det är trist att se min sen länge favoritsida följa en trend som inte är att eftersträva. Tankestreck extravaganza att följa snart?

Jag ser bara inte svårigheten i att följa en mer saklig och därmed intelligent rubriksättning:

"Kostsam förlust i EVE" etc. Du förstår vad jag menar utan att betygsätta just detta exempel.

Pleadgeade 20.$

Edit:
Jag gjorde en tråd om det här:
http://www.fz.se/forum/pc/interstellar-marines-kickstarter-29...


signatur

Säkerställ utvecklingen av Interstellar Marines! Pre-order!

Medlem

Jag gillar Kickstarter och kan tänka mig att lägga pengar på många projekt där men det ska i så fall vara något lite speciellt med spelet. FPS spel tycker jag det finns tillräckligt av och även om detta kan bli ett bra spel så finns tillräckligt många FPS spel på marknaden. Tack men nej tack. Lycka till!

Inaktiv

det borde finnas något liknande kickstarter, fast som man kan donera pengar till snygga brudar att bli goth

Skrivet av Lasrod:

Jag gillar Kickstarter och kan tänka mig att lägga pengar på många projekt där men det ska i så fall vara något lite speciellt med spelet. FPS spel tycker jag det finns tillräckligt av och även om detta kan bli ett bra spel så finns tillräckligt många FPS spel på marknaden. Tack men nej tack. Lycka till!

Alltså du har fel! Det här spelet kommer att bli unikt på så sätt att gameplayet är en blandning av Half-Life, System Chock 2 och Raven Sheild. Sådana spel görs inte längre. Idag är det enbart dussinshooters a lá CoD som säljs.

Interstellar Marines däremot kommer att ha en öppen nivådesign med rollspelsinslag men även den taktiskt gameplay som i Raven Sheild samt berättartekniken från Half-Life. Det kallar jag nytt och fräscht jämfört med CoD-helvetet som vi genomlider.


signatur

Säkerställ utvecklingen av Interstellar Marines! Pre-order!

Här har du receptet:

Citat:

* Diverse Combat Training: The entire game is built with a variety of fulfilling training scenarios in single-player, co-op and multiplayer.

* First Person Simulation: We have a razor-sharp focus on creating an immersive First Person Simulator via distinct graphics, sound and gameplay – no more floating cameras!

* Tactical Co-Op: Prologue is designed from the ground up to support up to 4 players in co-op, with truly cooperative interaction.

* Progressive Role-Playing: As you train your soldier you gain XP that converts into upgradeable skills on your character, weapon and equipment.

* Customizable Arsenal: With the latest in near-future weapons and equipment at your disposal, you have the option to fully customize your arsenal on the fly.

* Rich and Believable AI: In Prologue, we aim to deliver a believable AI that makes every encounter exciting.

* Simulated Training Environments: Experience an atmospheric training facility built to artificially simulate every conceivable encounter. AI SARA controls the mission variables, making sure every battle is different!

Men det är bara att gå in på deras kickstarter om du vill veta mer:
http://www.kickstarter.com/projects/zeropointsoftware/interst...


signatur

Säkerställ utvecklingen av Interstellar Marines! Pre-order!

Medlem
Skrivet av riktigninja:

det borde finnas något liknande kickstarter, fast som man kan donera pengar till snygga brudar att bli goth

......nej

Medlem
Skrivet av riktigninja:

det borde finnas något liknande kickstarter, fast som man kan donera pengar till snygga brudar att bli goth

wat.

Medlem
Skrivet av riktigninja:

det borde finnas något liknande kickstarter, fast som man kan donera pengar till snygga brudar att bli goth

Jag skulle hellre lägga ett par spänn för att slippa korkade kommentarer som din på dessa sidor...

Inaktiv
Skrivet av Lepr:
Skrivet av riktigninja:

det borde finnas något liknande kickstarter, fast som man kan donera pengar till snygga brudar att bli goth

......nej

fler kanske skulle bli såna om dom fick en halv miljon dollar

Medlem

Så fort han höll upp ett retail ex av System Shock 2 var jag såld.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

(Spearhead) @ $200 and supporttickets!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

God bless kickstarter! Hoppas dom äntligen kan få ut spelet nu, har varit taggad på det sen jag såg spelet första gången....år 2006!!!

Spelet lär ju vara klart Dom finputsar väl bara på grafik och fysik under åren som går för att fortfarande hålla spelet fräscht


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av riktigninja:

det borde finnas något liknande kickstarter, fast som man kan donera pengar till snygga brudar att bli goth

Det här är början på något stort!

1
Skriv svar