Nya konceptbilder från GTA V

Robot
Nya konceptbilder från GTA V

GTA V släpps i vår och nu har ytterligare två konceptbilder från Rockstars stjärna dykt upp.

#grand-theft-auto-5-2


Inaktiv
Nya konceptbilder från GTA V

Kvinnliga poliser finns inte med i de tidigare spelen i serien väl?

Medlem

Varje nyhet om GTA V ger mig rockgasm och det dära med kvinnlig polis och hund verkar vara skit coolt!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Inaktiv

Gillar inte nyheter om ett spel som inte kommit.. får mig bara att längta mer..


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem
Skrivet av Stekpannan:

Kvinnliga poliser finns inte med i de tidigare spelen i serien väl?

Nej första gången jag ser det också! Verkar grymt


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

FM-guru
F.d. Sisyr

Noterar alltså kvinnliga poliser och hundar. Vore fint att kunna äga en hund i spelet - bra att bussa på oanande offer!

Hade iofs hellre ägt en kvinnlig polis...

Medlem

Tycker att art'en påminner väldigt mycket om GTA:SA vilket är väldigt trevlig då det var det mest utvecklade spelet i serien på "levlar" och liknande, riktigt ballt.

Medlem

I wanted to be a dad - just like every other dad.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ja fy fan, tänk vilket jävla liv det skulle bli om det inte fanns kvinnliga poliser i spelet!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Va de bara jag som läste fel på artikelnamnet? Tyckte det stod "Nya konceptBILAR från GTA V"

Medlem

Har precis börjat spela om GTA:SA, längtar efter V!

Medlem
Skrivet av Stekpannan:

Kvinnliga poliser finns inte med i de tidigare spelen i serien väl?

Nej, inte heller fingerlösa vantar finns och eftersom båda nu har dykt upp i konceptbilder är dessa uppenbarligen inte representativa för spelet.

Medlem
Skrivet av dotque:

Ja fy fan, tänk vilket jävla liv det skulle bli om det inte fanns kvinnliga poliser i spelet!

Vadå "jävla liv"? Att kritisera att media inte återspeglar verkligheten, utan ofta återspeglar en föråldrad verklighet (t.ex. könsroller från -71) är inte att föra "ett jävla liv". Jag tycker att det mest är antifeminister som för ett jävla liv så fort deras jättebekväma sociala status ifrågasätts. Det finns kvinnliga poliser. Det bör därför även finnas kvinnliga poliser i spel som utspelas i vår tid och där polisen spelar en viktig roll. Jag lovar, endast dumhuvuden skulle bli UPPRÖRDA över frånvaron av kvinnliga poliser i ett specifikt spel. Däremot förstår jag att man kan bli upprörd över den generella, nästan systematiska/genomgående avsaknaden av kvinnliga karaktärer som fyller någon annan roll än hjälplös klåpare, manipulativ, ond bitch som inte är att lita på eller knulldocka. Men likväl blir endast dumhuvuden upprörda över den kritiken. Bemöt den istället: Vad är problemet med att kritisera detta? Varför är det så jobbigt?

Medlem

Fränt om det finns djur med, det är väl också nytt? (om man nu ska anta att det som visas finns vid släpp)


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Yes tjej snutar!!!!!!


signatur

Meep!

Intressant, kanske kan (kanske kan) gå om San Andreas.

Also: Language plz + "i'm a dog and i feel dirty, dirty". Gamex-trött? nädå


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hoppas att multiplayern blir bättre, förra dog rätt snabbt för mig med auto aim som alla använde, sikta + upp lite med spaken och ett skott så får du en kill, de var inte kul, tyckte jag iaf.

Medlem

Längtar något fasansfullt efter GTA V. Kommer det inte på pc i början får det bli på konsol tills det finns på pc, trist men gta måste liras.

Medlem

Kvinnliga poliser, mycket bra, men sen så är ju GTA så sexistiskt i övrigt att det lämnar mycket att önska..

Medlem

Härligt att det börjar strömma in nyheter om GTA nu

Medlem

Konceptbilder skulle jag nog inte kalla detta.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Undrar om man ska plocka fram o damma av sin Vice City sparfil som jag avslutade i somras. Samt börja köra San Andreas igen efter GTA IV o ballad of gay tony. Eller varför inte köra genom hela GTA serien..

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Kvinnliga poliser, mycket bra, men sen så är ju GTA så sexistiskt i övrigt att det lämnar mycket att önska..

U fo real?

Inaktiv
Skrivet av dotque:

Ja fy fan, tänk vilket jävla liv det skulle bli om det inte fanns kvinnliga poliser i spelet!

Varför ogilla det han skrev? Är det bara jag som hängde med varför han skrev så? Folk har ju blivit tokiga ifall det inte fanns kvinnor i många andra spel. Typ alien colonial marines, där gick folk i taket bara för att "sliddjur" inte hängde med.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Kvinnliga poliser, mycket bra, men sen så är ju GTA så sexistiskt i övrigt att det lämnar mycket att önska..

GTA är ju en parodi på samhället. Skulle man inte ha sexism, knark, mord och sjuka reportrar så skulle inte gta vara gta längre.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av dotque:

Ja fy fan, tänk vilket jävla liv det skulle bli om det inte fanns kvinnliga poliser i spelet!

Varför ogilla det han skrev? Är det bara jag som hängde med varför han skrev så? Folk har ju blivit tokiga ifall det inte fanns kvinnor i många andra spel. Typ alien colonial marines, där gick folk i taket bara för att "sliddjur" inte hängde med.

Inte särskilt många bryr sig huruvida spelet har kvinnliga karaktärer eller ej. Det är s.k. antifeminister som gör halmgubbar så fort en artikel nämner en kvinna. Att bli provocerad över att det finns kvinnor i spel (det du kallar sliddjur), eller att bli provocerad av att somliga vill ha fler kvinnor i spel är ju bara omoget.

Det finns redan massa sajter för vita heterosexuella män att tycka synd om sig själva på. Låt FZ fortsättningsvis handla om spel, så det inte blir ännu ett häng för ryggdunkande män som blivit dumpade av sina asiatiska importfruar och börjar hata alla kvinnor för det.

Inaktiv
Skrivet av redgreenblue:
Skrivet av qun0:
Skrivet av dotque:

Ja fy fan, tänk vilket jävla liv det skulle bli om det inte fanns kvinnliga poliser i spelet!

Varför ogilla det han skrev? Är det bara jag som hängde med varför han skrev så? Folk har ju blivit tokiga ifall det inte fanns kvinnor i många andra spel. Typ alien colonial marines, där gick folk i taket bara för att "sliddjur" inte hängde med.

Inte särskilt många bryr sig huruvida spelet har kvinnliga karaktärer eller ej. Det är s.k. antifeminister som gör halmgubbar så fort en artikel nämner en kvinna. Att bli provocerad över att det finns kvinnor i spel (det du kallar sliddjur), eller att bli provocerad av att somliga vill ha fler kvinnor i spel är ju bara omoget.

Det finns redan massa sajter för vita heterosexuella män att tycka synd om sig själva på. Låt FZ fortsättningsvis handla om spel, så det inte blir ännu ett häng för ryggdunkande män som blivit dumpade av sina asiatiska importfruar och börjar hata alla kvinnor för det.

Du fattar nog inte, jag har inte ens emot att kvinnor finns med i spel, men jag tycker det är överdrivet att gå i taket för en sådan sak om det inte gör det.
Att du med missade när jag skrev "" framför och bakom sliddjur visar ju bara att du missade då jag ville göra narr och skrev så bara för att driva med folk som reagerar negativt på precis allt.

Inaktiv

Jag älskar GTA IV!
Jag kommer att älska GTA V!

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av redgreenblue:
Skrivet av qun0:
Skrivet av dotque:

Ja fy fan, tänk vilket jävla liv det skulle bli om det inte fanns kvinnliga poliser i spelet!

Varför ogilla det han skrev? Är det bara jag som hängde med varför han skrev så? Folk har ju blivit tokiga ifall det inte fanns kvinnor i många andra spel. Typ alien colonial marines, där gick folk i taket bara för att "sliddjur" inte hängde med.

Inte särskilt många bryr sig huruvida spelet har kvinnliga karaktärer eller ej. Det är s.k. antifeminister som gör halmgubbar så fort en artikel nämner en kvinna. Att bli provocerad över att det finns kvinnor i spel (det du kallar sliddjur), eller att bli provocerad av att somliga vill ha fler kvinnor i spel är ju bara omoget.

Det finns redan massa sajter för vita heterosexuella män att tycka synd om sig själva på. Låt FZ fortsättningsvis handla om spel, så det inte blir ännu ett häng för ryggdunkande män som blivit dumpade av sina asiatiska importfruar och börjar hata alla kvinnor för det.

Du fattar nog inte, jag har inte ens emot att kvinnor finns med i spel, men jag tycker det är överdrivet att gå i taket för en sådan sak om det inte gör det.
Att du med missade när jag skrev "" framför och bakom sliddjur visar ju bara att du missade då jag ville göra narr och skrev så bara för att driva med folk som reagerar negativt på precis allt.

Det är ingen som har gått i taket. Det är en halmgubbe. Som vanligt är det "antifeministerna" som hittar på saker eller förstorat upp vad någon enstaka person har tyckt, för att sedan besegra halmgubben.

Ett tips: Citationstecken ("") används inte enbart för att påpeka ironi. Jag skriver ordet "antifeminist" men menar egentligen kvinnohatare. Du skriver "sliddjur" men kan antingen mena det på ett ironiskt sätt eller som en allmän beskrivning för kvinnor. Din intention är inte helt uppenbar om man ser till kontexten. Men nu vet jag.

12
Skriv svar