Besök Gotland Game Awards

Robot
Medlem
Besök Gotland Game Awards

Var i Gotland förra veckan, med Gotlands Högskola (de böjd på resa samt boende fre-lör). Nästan att jag vill dit igen...

Men lungar mig, jag kommer förhoppningsvis in på GTH och kanske blir en av de visande.


signatur

Star Citizen - Swedish Umbrella. En svensk union för er spelare och organisationer som tycker om demokratiska val.
Sweumb på RSI
Sweumb Discord

Medlem

Det var inga lugna puckar här inte. Idag och imorgon? <.< Give us a heads up nästa gång. Hade ingen aning om att något sådant här ägde rum på Gotland.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

När det för en gång skull händer något intressant på den här jävla ön så har man inte möjlighet att gå...

Medlem

Önskar de kunde hålla evenemanget i Stockholm. Vore nästan närmare att åka till Norge än att besöka Gotland tyvärr :/
Nåja, hoppas det blir mycket foton och reportage från PC Gamer eller Fz.se därifrån

Medlem

Najs, kanske blir att dra till Visby och kolla


signatur

Wai

Skrivet av ForrestFox:

Önskar de kunde hålla evenemanget i Stockholm. Vore nästan närmare att åka till Norge än att besöka Gotland tyvärr :/
Nåja, hoppas det blir mycket foton och reportage från PC Gamer eller Fz.se därifrån

Som vanligt visar Stockholmare sitt arroganta tryne. Inte undra på att resten av Sverige föraktar er.:down:

Trevligt att det händer saker på Gotland.


signatur
Medlem

En Timme kvar snart nu, bor bara en kilometer ifrån om ens det, så ska snart ner dit


signatur

The King is Back

Medlem

#1
Du var _PÅ_ Gotland heter det.
Det är på tiden att fastlänningarna lär sig^^

Medlem

Ovanligt många öbor som visar upp sig i den här tråden

Jag skulle gärna gå på det, men har ingen möjlighet att ta mig till Gotland idag eller imorgon.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av ForrestFox:

Önskar de kunde hålla evenemanget i Stockholm. Vore nästan närmare att åka till Norge än att besöka Gotland tyvärr :/
Nåja, hoppas det blir mycket foton och reportage från PC Gamer eller Fz.se därifrån

Som vanligt visar Stockholmare sitt arroganta tryne. Inte undra på att resten av Sverige föraktar er.:down:

Trevligt att det händer saker på Gotland.

Jag gör inte det, och jag bor 1 timma ifrån göteborg.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av ForrestFox:

Önskar de kunde hålla evenemanget i Stockholm. Vore nästan närmare att åka till Norge än att besöka Gotland tyvärr :/
Nåja, hoppas det blir mycket foton och reportage från PC Gamer eller Fz.se därifrån

Som vanligt visar Stockholmare sitt arroganta tryne. Inte undra på att resten av Sverige föraktar er.:down:

Trevligt att det händer saker på Gotland.

Så du talar för resten av Sverige, du?

Tycker det är tråkigt med personangrepp på fz. Kändes inte som att ForrestFox sade någonting stötande alls, utan bara visade sin önskan om att ha ett sånt här event i Stockholm.

Medlem

Jag rekommenderar starkt GGA (gotland Game Awards) Det körs varje år vid ungefär samma datum. Jag är själv första års student på Speldesign och Programmerings linjen på högskolan.

Det var skit kul att vara där och spla andras spel samt visa upp sitt eget ;D.

Och om någon är intresserad så hette mitt "Forticore" och gruppen heter "Grimage". Det kommer antagligen upp bilder på www.gotlandgameawards.se

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av ForrestFox:

Önskar de kunde hålla evenemanget i Stockholm. Vore nästan närmare att åka till Norge än att besöka Gotland tyvärr :/
Nåja, hoppas det blir mycket foton och reportage från PC Gamer eller Fz.se därifrån

Som vanligt visar Stockholmare sitt arroganta tryne. Inte undra på att resten av Sverige föraktar er.:down:

Trevligt att det händer saker på Gotland.

Har svårt att se att mr Forrestfoxs inlägg på något sätt uppvisade de karaktärsdrag som du nämner. Skärpning för tusan.

1
Skriv svar