FF XIV: Ge chefen stryk för hans dåliga spel

Robot
FF XIV: Ge chefen stryk för hans dåliga spel

När Final Fantasy XIV nylanseras i form av A Realm Reborn så får fansen chansen att möta Square Enix-chefen i PvP...

#final-fantasy-xiv, #square-enix, #final-fantasy-xiv-a-realm-reborn


Medlem
FF XIV: Ge chefen stryk för hans dåliga spel

Skulle jag göra desamma på jobbet skulle jag ej jobba mer....

Medlem

Alltså vilken rolig idé, borde göras av fler. Men i olika former. Jag skulle vilja se bossar i Diablo III direktstyrda av Jay Wilson, specialevent där exempelvis 100 olika spelare samarbetar medans han äter upp folk på löpande band.

Jag skulle vilja se ArenaNet-cheferna styra en arme av drakar i Guild Wars 2, och de som hjälper till och dödar får något handskrivet av männen bakom drakarna de kämpade mot.

Jag skulle vilja se engångsuppdrag i CoD/BF där ena sidan styrs av utvecklarna, vinnarna får några coola skins och dylikt.

Jag skulle vilja se fler sådana saker. Vore så jäkla kul att få världarna mer levande.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Yoichi Wada spelar faktist spelet på riktigt, han kör Monk, rätt kul.

Jag trodde det inte men nu är jag faktiskt hypad inför 2.0, ser mer och mer ut som en riktig uppföljare till FFXI vilket är toppen för mig som spelat FFXI under så många år!

Medlem

Japaner som vill bli förnedrade? Ovanligt.

Medlem

Jag håller med, det är en uto

Skrivet av Harpa:

Alltså vilken rolig idé, borde göras av fler. Men i olika former. Jag skulle vilja se bossar i Diablo III direktstyrda av Jay Wilson, specialevent där exempelvis 100 olika spelare samarbetar medans han äter upp folk på löpande band.

Jag skulle vilja se ArenaNet-cheferna styra en arme av drakar i Guild Wars 2, och de som hjälper till och dödar får något handskrivet av männen bakom drakarna de kämpade mot.

Jag skulle vilja se engångsuppdrag i CoD/BF där ena sidan styrs av utvecklarna, vinnarna får några coola skins och dylikt.

Jag skulle vilja se fler sådana saker. Vore så jäkla kul att få världarna mer levande.

Jag håller med, det är en utomordentligt rolig idé, borde anammas av fler.

Skulle inte ha något emot ett world event i swtor där vi fick gå lös på utvecklingsteamet ^^.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Alltså vilken rolig idé, borde göras av fler. Men i olika former. Jag skulle vilja se bossar i Diablo III direktstyrda av Jay Wilson, specialevent där exempelvis 100 olika spelare samarbetar medans han äter upp folk på löpande band.

Jag skulle vilja se ArenaNet-cheferna styra en arme av drakar i Guild Wars 2, och de som hjälper till och dödar får något handskrivet av männen bakom drakarna de kämpade mot.

Jag skulle vilja se engångsuppdrag i CoD/BF där ena sidan styrs av utvecklarna, vinnarna får några coola skins och dylikt.

Jag skulle vilja se fler sådana saker. Vore så jäkla kul att få världarna mer levande.

Eve online utvecklarna gjorde en liknande grej för något år sedan vill jag minnas. De åkte ut i en flotta och dog misserabelt så som är brukligt i eve.

Inaktiv
Skrivet av sripakdee:

Jag håller med, det är en uto

Skrivet av Harpa:

Alltså vilken rolig idé, borde göras av fler. Men i olika former. Jag skulle vilja se bossar i Diablo III direktstyrda av Jay Wilson, specialevent där exempelvis 100 olika spelare samarbetar medans han äter upp folk på löpande band.

Jag skulle vilja se ArenaNet-cheferna styra en arme av drakar i Guild Wars 2, och de som hjälper till och dödar får något handskrivet av männen bakom drakarna de kämpade mot.

Jag skulle vilja se engångsuppdrag i CoD/BF där ena sidan styrs av utvecklarna, vinnarna får några coola skins och dylikt.

Jag skulle vilja se fler sådana saker. Vore så jäkla kul att få världarna mer levande.

Jag håller med, det är en utomordentligt rolig idé, borde anammas av fler.

Skulle inte ha något emot ett world event i swtor där vi fick gå lös på utvecklingsteamet ^^.

Jao, WoW hade något sånt förr om jag minns rätt (vet inte om de har så längre, antar inte då detta var många år sen)

Men i slutet av PTR:en förr i tiden iallafall så fick community mangersena från forumen gå lös på allt och alla när de fick spela som world bosses

Gick i princip inte att döda dom, man fick något så fruktansvärt med stryk av Blizzard

Medlem

måste självklart finnas en chans att spöa dem, annars e det ju inge kul

1
Skriv svar