Sex minuter från Crysis 3-kampanjen

Robot
Sex minuter från Crysis 3-kampanjen

Jag trivs bäst i öppna landskap.

#crysis-2, #crytek, #crysis-3


Medlem
Sex minuter från Crysis 3-kampanjen

nice nice <3

Medlem

Femåring som spelade?
Såg väldigt mjäkigt ut i övrigt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

är han odödlig?

Medlem

Vänta Psycho utan nanosuit?


signatur

May the force be with you.

Medlem

ser otroligt snyggt ut

Medlem

var han som spelade bra? absolut inte!
var det äckligt jävla snyggt? oooh ja


signatur

God is dead

Medlem

Säkerligen developer"inställning" så han e odödlig

Dåligt spelat dock haha....Håller dock inte med om att det verkar mjäkigt. Verkar bättre än Crysis 2!

Och bättre än CoD, BF3 etc. Känner inte till andra FPS i samma typ av genre dock. Alltså, mer öppen gameplay.

Medlem

Det ser väldigt snyggt ut... men SJUKT tråkigt. Crysis originalet var verkligen schysst... men tvåan var, i min mening, helt värdelöst. Det här är mer i tvåans spår.

Medlem

FInt, men lågupplöst


signatur

Klabben

Medlem

Ser riktigt fint ut! glad att dom återgått till den öppnare typen. tvåan va bra men kunde blivit mycket bättre med lite öppnare miljöer.. tycker även om den nya "yxa och pilbåge" stilen.. får lite turok-känsla över det hela..


signatur

[b]Don't tell me the sky is the limit when there's footprints on the moon[b]

Medlem

MUST... NOT.... WATCH...

Nej, jag såg faktiskt bara 1 minut, vill inte förstöra en del av upplevelsen!

Fint att ni använde YouTube


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Hyfsat...
Vart dock irriterad när vattenreflektionerna 4:29 påminde mig om CS:S knasiga reflektioner. ( ljus reflekteras som om de var taklöst/öppet fast det är en mörk tunnel). Vatten-ringarna 2:25 var väl heller inte direkt roliga.. eller det va dom :D.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

Hur mycket skott tål man?

Det är annat när vi lirar Day of Defeat Source på våra LAN! Där dör man precis som man ska göra!

Medlem

Det är ändå inte tillräckligt nära.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

snyggt, men utan substans...

FM-guru
F.d. Sisyr

Nje, inte särskilt lockande. Det kan förstås ha mer med att jag är trött på samtida och framtida FPS att göra än att det skulle vara ett dåligt spel.

Han verkar tåla 1000 skott utan att dö tydligen.

Medlem

Jag vet att det är en alpha-version.
Men...
1) Vart är hp-baren? Säg inte att det är autogenererande hp igen...?!
2) Fov ser ut att vara mellan 80->90.
3) Öppna landskap? Bra isf, men hur mycket kan man egentligen utforska i dessa öppna landskap? Rage är ett bra exempel på landskap som lurar ögonen å får en å tro att spelet är större än vad det egentligen är.

Mycket kan ju fortfarande förändras till fullversionen. Vi får se, helt enkelt..


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det är sådant här som gör att man blir jävligt irriterad när en PDF-fil med lite text och en bild laggar när man scrollar

Medlem

Bara jag som får känslan att de fått inspiration ifrån Half-life?

Mapsen är ju nästintill lika i uppbyggnaden och fienderna ser ju nästintill lika ut som de i half life 2.

Medlem

Hmm ser stelt ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Ganska snyggt förutom vattnet. Men allt känns som kulisser. Död miljö. Ingen vind.
Nu fick jag det sagt. hittat en blek flickvän nu med svart långt hår. Pentagramhalsband. Mörklila läppar och svarta naglar. Hon tycker spel är tråkigt och datorer för töntar godnatt.

Medlem

är det fel av mig att önska att spelindustrin slutar jaga polygoner och börjar satsa mer på story och inlevelse? vore roligt om man kunde Uppleva fler spel och inte bara Se dem.

1
Skriv svar