Black Ooops 2 – strular spelet för dig?

Robot
Black Ooops 2 – strular spelet för dig?

Playstation 3-spelare rapporterar connectivity-problem medan spelet fryser sig för vissa olycksaliga Xbox 360- och Windows-användare.

#call-of-duty-black-ops-ii, #activision


Medlem
Black Ooops 2 – strular spelet för dig?

funkar felfritt för mig (xbox360)

Medlem

De som har GTX580 (t ex jag) kan inte komma förbi andra uppdraget, spelet kraschar i början.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Oj, det var ju synd..
Dom brukar ju lyckas rätt bra annars..

Medlem

inga problem för mig.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Inga problem här heller.

Skrivet av redruM:

De som har GTX580 (t ex jag) kan inte komma förbi andra uppdraget, spelet kraschar i början.

Jo det kan man. Titta min tråd här på FZ

http://www.fz.se/forum/call-of-duty/grafikproblem-300016/post...

Medlem

jag har inte ens fått igång spelet ännu .. "Fatal error: Error during initialization: Unhandled exception caught

Medlem

Spelar dock på PS3.

Går man in själv o kör funkar det utmärkt.

De blir värre o köra i grupp, problem o connecta till serven, folk åker offline lite titt som tätt.

Inaktiv
Skrivet av Harry Coma:

Oj, det var ju synd..
Dom brukar ju lyckas rätt bra annars..

Medlem

Har inga problem alls, förutom en bug i kampanjen som gör att jag inte kan fortsätta...

Ska leka med en liten bomb men tydligen undrar NPCn om jag tänker spränga upp mig själv oavsett var jag står...

Medlem

Klämma in för mycket polygons och strypa andra viktiga delar i spelet för att få in lite bättre grafik, ack ack ack

Har någon märkt att spel som släpps på 3 olika platformar oftast är sjukt buggiga jämfört med endast PC eller endast 360,ps3?

Känns som utvecklarna slarvar.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Klämma in för mycket polygons och strypa andra viktiga delar i spelet för att få in lite bättre grafik, ack ack ack

Har någon märkt att spel som släpps på 3 olika platformar oftast är sjukt buggiga jämfört med endast PC eller endast 360,ps3?

Känns som utvecklarna slarvar.

Vet du hur spelutveckling går till...? Är antagligen inte 3d artist som programmerar sånt här, är en helt vanlig releasebug.

Medlem

Jag har spelet till pc och det fungerar faktiskt felfritt för mig den här gången. Multiplayer och allt flyter på perfekt, inga disconnects eller fuskare (än så länge) som i MW2-3


signatur

Game long and prosper

Medlem

felfritt single/multi so far

Inaktiv

PC här, fungerar perfekt genom hela kampanjen. Multiplayer är jag föga intresserad av.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Klämma in för mycket polygons och strypa andra viktiga delar i spelet för att få in lite bättre grafik, ack ack ack

Har någon märkt att spel som släpps på 3 olika platformar oftast är sjukt buggiga jämfört med endast PC eller endast 360,ps3?

Känns som utvecklarna slarvar.

Möjligt att det har med multiplattformsbiten att göra, men nog inte en grafikrelaterad fråga.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av redruM:

De som har GTX580 (t ex jag) kan inte komma förbi andra uppdraget, spelet kraschar i början.

Vad konstigt, jag har gigabytes och är på 3e, drivrutiner?

Medlem

60FPS, Inga DC's. Funkar bra.

Funkar skitbra här. Inget strul. Spelet känns välutvecklat och stabilt, i varje fall på PC.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

inga problem för mig.

samma här inga problem PC

Medlem
Skrivet av Tootzi:

Deja vu?

På detta inlägget... ja!

Medlem

därför man väntar tills ett tag efter release

Medlem

Lite lagg på xbox 360 och så är Telia sämst, ville bara tillägga det.

Medlem

Tyckte World at War hade suverän multiplayer, Black Ops var helt ok men jävla MW3 var ren skit som jag ångrar varje slant av. Nu sitter jag här hemma i nörd hörnan och hjärnan kokar i valet av köp eller inte!

Medlem

Ovanligt att Treyarch stular till det... Sämst är vad dom är.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Ovanligt att Treyarch stular till det... Sämst är vad dom är.

De försöker ju iaf för oss PC-spelare!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Otroligt att alla cod trådar är så fulla av hat, om inte av kommentarerna så av downvotes.

De som säger att det funkar bra har massa downvotes och de som säger att det inte funkar har upvotes.

Downvotes ger bara en negativ känsla och borde tas bort, detta har facebook fattat.

(väntar på att detta ska downvotas)


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Helt felfritt.

12
Skriv svar