Sword of the Stars II får gratis expansion

Robot
Sword of the Stars II får gratis expansion

Paradox delar ut End of Flesh-expansionen gratis till alla som köpt Sword of the Stars II, som också uppdateras med en Enhanced Edition.

#sword-of-the-stars-ii-lords-of-winter, #paradox-interactive, #kerberos-studios


Medlem
Sword of the Stars II får gratis expansion

Schysst, tycker dem har kommit enorma längder sedan spelet släpptes. Imponerande att dem fortsatte utveckla också så att dem inte stack iväg med pengarna. Verkar vara så för Legend of Pegasus.

Inaktiv

Är det spelbart nu då?

Det fick ju massiv kritik vid release och var väl inte ens halvklart?

Men klart imponerade att dom forstätter att patcha och även ge bort content så långt efteråt, det måste nästan vara unikt?

Spacesector lovar en ny recension om två veckor:
http://www.spacesector.com/blog/2012/11/sword-of-the-stars-2-...

Medlem

Även jag undrar om det är spelbart nu. Har varit väldigt sugen på att köpa det länge men många har sagt att det är ospelbart fortfarande.

Medlem

För inte alltför länge sen gav utvecklarna "all clear" signalen.
Dvs att spelet nu skulle vara i det skick det borde varit vid release.
Personligen anser jag det vara spelbart men vet inte om jag skulle kalla det för "klart"

Inaktiv

De gör samma som Stardock och sitt Elemental alltså. De släppte också ett ofärdigt spel och gav första expansionen gratis till de som köpt originalet. När det gäller Elemental så är expansionen Fallen Enchantress trevlig och spelbar, men jag tycker fortfarande grafiken är lite off (jag gillar den inte helt enkelt).

Får ta och kolla in kommande recension på Spacesector sen.

Medlem
Skrivet av Buio:

men jag tycker fortfarande grafiken är lite off (jag gillar den inte helt enkelt).

Jo, jag håller faktiskt med. Grafiken påminner om oljemålning eller nåt liknande. Personligen tycker jag inte att det alls passar, men spelet i överlag fungerar bra.

1
Skriv svar