Playstation All-Stars Battle Royale

Robot
Playstation All-Stars Battle Royale

Vad har Kratos, Big Daddy, Parappa, Fat Princess och Sly Raccoon gemensamt? Inte mycket, förutom ett festligt slagsmålspartaj som tar upp kampen med rörmokarkungen av genren.

#playstation-all-stars-battle-royale, #sony, #nintendo, #ape-escape, #street-fighter-iv, #tekken-x-street-fighter, #heavenly-sword, #dmc-devil-may-cry-3, #metal-gear-rising-revengeance


Medlem
Playstation All-Stars Battle Royale

Trevligt! Nu ska här äntligen avgöras vem som vinner i en fajt mellan Ratchet, Jak och Sly

Medlem

Bah! Hoppades att det var ute redan idag! Spelade betan och tyckte det var underhållande
Kan tänka totalt kaos om man är 4 personer framför samma tv och lite bärs


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Nån som lirar SSBM och kan kommentera på detta spel? Hur det funkar rent tekniskt jämfört med det spelet, om Wavedash finns osv. Skulle vara kul att veta innan man spenderar pengar på det

Medlem

Det var en samling tråkiga figurer. Hur kan sån här skit ens sälja är för mig en gåta.


signatur

Wasted.White.Boys

Moderator | Testpilot

Se, det här var en MYCKET bättre recension där du faktiskt berättar vad spelet går ut på, hur det spelas och ja allting som behövs. Jämfört med din Epic Mickey Recension så är det här värd guld.

Med det vill jag inte heller säga recensionen du nu skrivit är dålig. Jag gillar den verkligen, bra gjort!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar