Gratis nytt innehåll till alla Red Orchestra 2-ägare

Robot
Gratis nytt innehåll till alla Red Orchestra 2-ägare

En ny bana, en spelform och en del annat ingår i ändringslistan.

#red-orchestra-2-heroes-of-stalingrad, #red-orchestra


Medlem
Gratis nytt innehåll till alla Red Orchestra 2-ägare

Surt att releasen förstörde spelet för mig då ra :S
Har inte rört det sen veckan det släpptes.

-Edit-

Fint hur folk hatar vad jag sade när releasen verkligen förstörde spelet för mig
Kunde knappt spela då det kraschade 9/10 gånger jag spelade och de få gånger det inte kraschade så var det nästintill omöjligt för mig att connecta till en server, sen när jag väl connectade till en server så sparades inte mina stats x)

Kan dock påpeka att jag gillade spelet de få gånger som jag kunde spela det, bra vapensystem och skön spelkänsla.

Medlem

Har inte kunnat spela någonting knappt pga problem med Steam Master Server list.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Har fortfarande inte spelat spelet och ångrar inte mitt köp trots att spelet kort därpå fanns att få tag på billigare. Nice med gratis innehåll, sådant här gör mig mer benägen att stödja en utvecklare även i framtiden.

Medlem

Riktigt kul spel. De släppte en gratis bana i somras också. Det går att släppa nya banor utan att ta betalt och överleva ekonomiskt. Vissa verkar inte tro det

Medlem

Meh...
Har totalt tappat intresset för RO2, dom lovade massa nya tanks och vapen och dylikt. Det har gått typ ett år nu? Och det enda som är nytt är denna banan ju

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Surt att releasen förstörde spelet för mig då ra :S
Har inte rört det sen veckan det släpptes.

Your loss.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Jag förstår inte varför folk hänger upp sig så mycket på nytt innehåll. Det som finns är awesome, njut av det tills det nya släpps.

Å ena sidan ska alla ha nytt innehåll hela tiden, å andra sidan är DLC något ont och ifrån helvetet. Hur ska folk ha det egentligen?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Jag förstår inte varför folk hänger upp sig så mycket på nytt innehåll. Det som finns är awesome, njut av det tills det nya släpps.

Å ena sidan ska alla ha nytt innehåll hela tiden, å andra sidan är DLC något ont och ifrån helvetet. Hur ska folk ha det egentligen?

DLC som kostar pengar och borde ingått från början är det ja, DLC som utvecklarna skapar av tacksamhet till alla de som köpt spelet och gillar det är bara något bra. Tro det eller ej men det fanns en tid då även Epic gav sina köpare gratis "godis" som gjorde spelet roligare.

Inaktiv

Skoj måste testa! <3 Ro2

Medlem

Min poäng nu var snarare att de ger ut gratis content till de som har spelet, och de blir missnöjda.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Jag ska ge det en chans till, men sedan får det nog räcka.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Riktigt roligt spel - men var blev coop i kampanjen av?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det vore säkert kul bara det gick spela. Blir frånkopplad från servern efter en halvminut.

Medlem

Bra spel men synd att dom gick ifrån vad det första handlade mycket om, stridsvagnsstrider. Trodde att det skulle dyka upp några nya stridsvagnar. Avsaknaden av många olika stridsvagnar/fordon retar mig.
Dock trevligt med ny bana.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Samurai237:

Det vore säkert kul bara det gick spela. Blir frånkopplad från servern efter en halvminut.

Låter som ett underligt problem - hos dig då. Jag spelar dagligen med vänner och har inte detta problemet.
Har du kollat runt om andra har samma problem? Vad får du för felmeddelande?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Frågan är var alla utlovade fordonen tagit vägen? Över ett år sen release nu och fortfarande inga nya tanks....

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Har fortfarande inte spelat spelet och ångrar inte mitt köp trots att spelet kort därpå fanns att få tag på billigare. Nice med gratis innehåll, sådant här gör mig mer benägen att stödja en utvecklare även i framtiden.

Det finns ju också en bra anledning till att det släpps gratis. Spelet dör tyävrr ut och då kan man inte ta betalt för nytt innehåll. Spelet var så in i helvete buggigt i början och det skrämde nog bort många, nu försöker de bara locka till nya spelare och hoppas på att de lyckas.

Medlem
Skrivet av Stag:

Min poäng nu var snarare att de ger ut gratis content till de som har spelet, och de blir missnöjda.

Okej, enda anledning till att jag själv skulle bli missnöjd med gratis DLC är ifall jag ansåg att spelet inte var klart, alltså att jag tyckte att de borde ägna mer åt att fixa det än åt att skapa extra banor. Men det kommer alltid finnas de som inte är nöjda oavsett hur bra spel som än görs.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Meh...
Har totalt tappat intresset för RO2, dom lovade massa nya tanks och vapen och dylikt. Det har gått typ ett år nu? Och det enda som är nytt är denna banan ju

Ja skäms på dem en liten ambitiös studio som inte kunnat producera massa gratismaterial som du förväntar dig hela tiden?

Seriöst, om du vet vilka Tripwire är så vet du även vilken strong kommunikation de har med sin community, ja spelet failade lite på releasen men mycket har hänt sedan dess och du bör snarare vara tacksam.

Medlem

Problemet med RO2 heter Punkbuster och valfritt AV/Firewall.
Sjukt kul spel när det inte krashar osv dock.

Alla som har problem med krasher och dissconnects, prova att stänga av din brandvägg ett tag och spela på en server utan Punkbuster ett tag, kan nästan garantera att det blir success.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Surt att releasen förstörde spelet för mig då ra :S
Har inte rört det sen veckan det släpptes.

-Edit-

Fint hur folk hatar vad jag sade när releasen verkligen förstörde spelet för mig
Kunde knappt spela då det kraschade 9/10 gånger jag spelade och de få gånger det inte kraschade så var det nästintill omöjligt för mig att connecta till en server, sen när jag väl connectade till en server så sparades inte mina stats x)

Kan dock påpeka att jag gillade spelet de få gånger som jag kunde spela det, bra vapensystem och skön spelkänsla.

Du är väl medveten om att dom brukar försöka fixa till sina spel ifall det är något som strular, jag har hört en massa problem om ro2 men efter dom patchat upp det så har det blivit bättre och bättre. Upplever inte något problem över huvudtaget.
Kanske du ska ta och ge det en till chans istället för att gnöla över hur det var i början utan att försökt spela det något mer efter det.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av totte1015:

Meh...
Har totalt tappat intresset för RO2, dom lovade massa nya tanks och vapen och dylikt. Det har gått typ ett år nu? Och det enda som är nytt är denna banan ju

Ja skäms på dem en liten ambitiös studio som inte kunnat producera massa gratismaterial som du förväntar dig hela tiden?

Seriöst, om du vet vilka Tripwire är så vet du även vilken strong kommunikation de har med sin community, ja spelet failade lite på releasen men mycket har hänt sedan dess och du bör snarare vara tacksam.

Lite? Spelet var ju obrukbart då man kraschade riktigt ofta, sen så tycker jag f.ö. att spelet är neddummat från 1:an och innehåller mindre än vad 1:an gör.

In short, spela 1:an, det är mycket bättre imo

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av totte1015:

Meh...
Har totalt tappat intresset för RO2, dom lovade massa nya tanks och vapen och dylikt. Det har gått typ ett år nu? Och det enda som är nytt är denna banan ju

Ja skäms på dem en liten ambitiös studio som inte kunnat producera massa gratismaterial som du förväntar dig hela tiden?

Seriöst, om du vet vilka Tripwire är så vet du även vilken strong kommunikation de har med sin community, ja spelet failade lite på releasen men mycket har hänt sedan dess och du bör snarare vara tacksam.

Lite? Spelet var ju obrukbart då man kraschade riktigt ofta, sen så tycker jag f.ö. att spelet är neddummat från 1:an och innehåller mindre än vad 1:an gör.

In short, spela 1:an, det är mycket bättre imo

Spelat Ro sedan starten och tycker inte heroes är särskilt "neddummat". Tycker faktiskt det är mer realistiskt. Med classic mode får man tillbaka det mer långsamma spelet liknande RO:ost.

Angående mindre innehåll i spelet förklaras lätt med de större produktionskostnaderna för att göra spel idag. Dock har det släppts två bra banor sedan launch + custom kartor. Endast fordonssidan som står tom nu.

Ge spelet en ny chans


signatur

RROD

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av MrPeters:

Surt att releasen förstörde spelet för mig då ra :S
Har inte rört det sen veckan det släpptes.

-Edit-

Fint hur folk hatar vad jag sade när releasen verkligen förstörde spelet för mig
Kunde knappt spela då det kraschade 9/10 gånger jag spelade och de få gånger det inte kraschade så var det nästintill omöjligt för mig att connecta till en server, sen när jag väl connectade till en server så sparades inte mina stats x)

Kan dock påpeka att jag gillade spelet de få gånger som jag kunde spela det, bra vapensystem och skön spelkänsla.

Du är väl medveten om att dom brukar försöka fixa till sina spel ifall det är något som strular, jag har hört en massa problem om ra2 men efter dom patchat upp det så har det blivit bättre och bättre. Upplever inte något problem över huvudtaget.
Kanske du ska ta och ge det en till chans istället för att gnöla över hur det var i början utan att försökt spela det något mer efter det.

Har funderat på det men har så många andra spel att köra atm :S
Får ta o hoppa tillbaka till det när jag har tid.

Medlem

Holy Makaroni it looks awesome! Jag som köpte Hitman och trodde att jag skulle spela det i helgen. Det lär bli ännu mer Red Orchestra!

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av totte1015:

Meh...
Har totalt tappat intresset för RO2, dom lovade massa nya tanks och vapen och dylikt. Det har gått typ ett år nu? Och det enda som är nytt är denna banan ju

Ja skäms på dem en liten ambitiös studio som inte kunnat producera massa gratismaterial som du förväntar dig hela tiden?

Seriöst, om du vet vilka Tripwire är så vet du även vilken strong kommunikation de har med sin community, ja spelet failade lite på releasen men mycket har hänt sedan dess och du bör snarare vara tacksam.

Lite? Spelet var ju obrukbart då man kraschade riktigt ofta, sen så tycker jag f.ö. att spelet är neddummat från 1:an och innehåller mindre än vad 1:an gör.

In short, spela 1:an, det är mycket bättre imo

Jag har lirat 1an sedan det kom ut 2006 och fortsätter att göra så men jag tycker 2an får orättvist mycket kritik.
1an har fördelar som att unreal 2.5 hade/har otroligt mycket bättre nätkod och möjligheter för stora miljöer.

En av de stora missarna i RO2 är just nätkoden.

1
Skriv svar