Första bilderna på Motorstorm 3

Robot
Medlem
Första bilderna på Motorstorm 3

Lite apokalyps har väl ingen dött av, eller hur va de nu? Hoppas de visas upp på E3, ettan och tvåan va ju hur underbara som helst

Medlem

Hoppas fysiken och körkänslan är mer som i ettan. I tvåan kändes det inte som att man var osäker vart man än körde, där fanns en viss säkerhet som inte borde varit där. Det var det jag älskade med ettan, man kände aldrig att man hade full kontroll.

Anyways, Motorstorm i post-apokalypsen låter helt jävla underbart.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Man fick kanske inte ut så jättemycket av de där bilderna, kändes rätt mycket beta över dem. Men men, kul att höra att Motorstorm 3 är på gång. Har gillat båda de tidigare spelen.

Inaktiv

Är det människor jag ser på vägen där?

Medlem
Skrivet av kokomander:

Är det människor jag ser på vägen där?

Det ser sannerligen ut som det, Zombies kanske :P...

Medlem

Motorstorm 3: Carmageddon ...Ja tack!

Medlem

Enligt info som sprids på nätet är de här bilderna väldigt gamla, ca 6-7 månader gamla (vilket är väldigt lång tid i spelutvecklingssammanhang). När spelet visas upp officiellt nästa vecka lär det se hyfsat annorlunda ut.

Medlem

Skönt att det början komma lite info om spelet. Även om dessa bilder inte sa speciellt mycket om slutprodukten, hoppas jag.

Motorstorm var (och är) ett lysande spel. Del två taggade ner svårighetsgraden en hel del, men vann på enorm variation på banorna. Hoppas trean ärver 50% vardera från sina föregångare.
Då kanske vi får se det ultimata Motorstorm.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Challe:

Motorstorm 3: Carmageddon ...Ja tack!

Dom borde göra ett nytt carmageddon. Hade sjukt kul till dom.

Medlem

Länken funkar inte för mig, kommer bara till startsidan av siten?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

lär vara zombies, sen är det väl även blodstänk i bak på bilen http://img2.ps3gen.fr/motorstorm-3-leaked-pictures-4_09000412...

kan det vara så att det är i 3d oxå ? ser litte dubbelt ut på vissa saker

Medlem
Skrivet av Wortex:
Skrivet av Challe:

Motorstorm 3: Carmageddon ...Ja tack!

Dom borde göra ett nytt carmageddon. Hade sjukt kul till dom.

Jo tack ett nytt Carmageddon vore nåt det,
och släpp dom gammla Carmageddon 1 och 2 på xbla / psn.

Motorstorm 1 och 2 online på ps3,
världens mest underhållande vansinnesracing helt klart, 3an lär inte bli sämre.

1
Skriv svar