Höstrean på Steam är igång

Robot
Höstrean på Steam är igång

Rejält kapade priser på en rad hyllade spel ska locka julklappspengar av dig redan nu.

#the-walking-dead-2, #dear-esther, #fallout-3


Medlem
Höstrean på Steam är igång

XCom för knappa 300kr. Det är ju ok iofs men jag har vant mig vid att betala max 200kr för spel nuförtiden och jag har ingen brådska egentligen för jag har ju massor av spel från förra rean som är ospelade. Borderlands 2 får definitivt vänta tills det kommer ned ytterligare. Ska ta mig en funderare, kanske blir att jag hoppar över den här rean trots allt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Fallout 3 och alla expansioner för 50 spänn är väldigt biligt, där har du väldigt liten kostnad per speltimme kan jag lova Riktigt bra spel! KÖP om ni inte har spelat detta förr!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

inte köpt något på länge...har väl nästan slutat spela spel känns det som. snart rycker nog även spel datorn och då blire nog bara en Ultrabook sedan hittar ja aldrig något ja gillar på dessa alla steam reor.


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

Medlem
Skrivet av Paddington:

XCom för knappa 300kr. Det är ju ok iofs men jag har vant mig vid att betala max 200kr för spel nuförtiden och jag har ingen brådska egentligen för jag har ju massor av spel från förra rean som är ospelade. Borderlands 2 får definitivt vänta tills det kommer ned ytterligare. Ska ta mig en funderare, kanske blir att jag hoppar över den här rean trots allt.

Tror jag köpte det från GMG för 230 spänn på release, så det är inte det billigaste man har kunnat finna det för Riktigt bra spel dock.


signatur

Videomupp

Nej, inte nu igen. De där jäklarna


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Steam have mercy on my wallet!

Har redan köpt på första dagen av rean:
1. The orange box
2. Portal 2
3. Far cry 2
4. Mass effect 1 och 2
5. Star Wars KOTOR 1 och 2
6. Borderlands
7. Metro 2033

Jag har loggat ut från Steam nu och tänker inte logga in igen förrän rean är över.

Inaktiv

Man märker hur andra alternativa butiker på nätet har kommit ikapp när det gäller priserna på Steam, även om det nu är steamkeys man får via exempelvis GMG.

Plötsligt är Steams reor inte sådär överjävligt billiga, även om dom självklart är bra.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Tror jag köpte det från GMG för 230 spänn på release, så det är inte det billigaste man har kunnat finna det för Riktigt bra spel dock.

$50 nu

Skrivet av papaz1:

Jag har loggat ut från Steam nu och tänker inte logga in igen förrän rean är över.

Lol


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av WildThing:

Tror jag köpte det från GMG för 230 spänn på release, så det är inte det billigaste man har kunnat finna det för Riktigt bra spel dock.

$50 nu

25% rea på det priset så är du nere i 270 kr ish Kom ihåg att det är dollar, och den är härligt låg.

Annat tips är att man kan med rabatter köpa Assassins creed 3 Digital deluxe edition som innehåller Season pass för 305 spänn på GMG. Bara seasonpasset på Steam kostar 299 kronor.


signatur

Videomupp

Medlem

Är Rage värt 50 kronor? Jag har hört så mycket negativt om det, men är samtidigt väldigt nyfiken på det.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Är Rage värt 50 kronor? Jag har hört så mycket negativt om det, men är samtidigt väldigt nyfiken på det.

Nja.. det är som ett linjärt Borderlands utan customization. Om du inte har spelat borderlands så tycker jag att du ska satsa på det istället.

Men 50 kr är det ganska mycket content iofs, men inget spel man minns.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

köpt första witcher för en euro och någonting

Medlem

Nooooooo!!!
Vart hos doktorn idag och fick en dålig diagnos idag

Den dåliga diagnosen var att jag måste sluta handla på steam rean som startar idag annars så kommer jag bli pank XD

Medlem

Glöm inte nämna GOGs underbara rea med 5 spel för $10
http://www.gog.com/pick_5_pay_10

Med spel som To The Moon, Trine, Botanicula, Torchlight och mycket annat är det lätt att fylla den listan.

Medlem
Skrivet av Mellansalt:
Skrivet av Jozo:

Är Rage värt 50 kronor? Jag har hört så mycket negativt om det, men är samtidigt väldigt nyfiken på det.

Nja.. det är som ett linjärt Borderlands utan customization. Om du inte har spelat borderlands så tycker jag att du ska satsa på det istället.

Men 50 kr är det ganska mycket content iofs, men inget spel man minns.

Precis, Borderlands håller mycket längre och bättre.

Det sagt, Rage underhöll mig väldigt mycket under den tid det varade. Men jag fann inget återspelsvärde alls i det. Sen är det som sagt tyvärr väldigt linjärt och låst.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Inte köpt något ännu, hoppas på sleeping dogs! Köpte dear esther under sommarrean men har fortfarande inte spelat det

Medlem

Köp the walking dead ni som inte spelat det!

Medlem

Ok, köpt fallout 3 goty nu, såg precis att max payne 3 är på 75% rabatt så det lär inhandlas. Sen så var det ju 50% på sleeping dogs, hade hoppats på 75% så får ta mig en funderare på om jag ska köpa det nu eller vänta till julrean som ju inte är så långt bort. Åsikter?

Medlem

Max Payne 3 75%! Det hade jag inte väntat mig. Det blev ett köp då såklart. Och Cryostasis.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Max Payne 3 köpt!
Köpte precis nu Farming 2013 spelet hehe


signatur

R.I.P The_maxx

Gen
Medlem

Fattades bara det -.-

Max Payne 3
Dear Ether
...and counting

Medlem

kunde inte sova.
Så jag gick upp vid 5. då hade MP3 tankat sej färdigt.
Det blev så att jag spelade i 6 hela timmar utan avbrott xD


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Dagens deal upphör om 47 timmar? WTF? Är rean mer eller mindre slut nu då eller?

1
Skriv svar