I Metro: Last Light är du i misär hur vacker du än är

Robot
I Metro: Last Light är du i misär hur vacker du än är

Hur långt skulle du gå för att säkerställa att du kan överleva dagen efter att jorden fallit offer för kärnvapenbråk? En ny live action-rulle visar upp en före detta modell som lärt sig leva på ett nytt sätt.

#metro-last-light


Medlem
I Metro: Last Light är du i misär hur vacker du än är

Finns inget filmklipp nedan
Hur långt ner man än rullar

Inaktiv

Jag ser då ingen video? =/

En bra idé är att länka videon.

Inaktiv

En del med Metro är ju just att det är ständig misär och aldrig blir bättre, allt är skit och hotfullt och det blir bara värre

Medlem

Hennes liv är ett minne blott. Videon är ett minne blått. Länken har från sidan blött..


signatur

K9
:.:

Medlem

Rullat ganska länge nu ^_^

Medlem
Skrivet av Aresz:

En del med Metro är ju just att det är ständig misär och aldrig blir bättre, allt är skit och hotfullt och det blir bara värre

Som Silent Hill då. Bara en ändlös tunnel utan ljus... nästan. För trean slutade genialiskt


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Verkar som att kaffet var slut på kontoret, eventuellt att Apple sa till FZ att de hade patent på att länka videos vid slutet av en artikel

Medlem
Medlem

Det är dags för en långfilm nu.

Medlem
Skrivet av Exodus:

Tackar

Och "on topic" om trailern, det är ganska "logiskt" att en t.ex Modell, antagligen skulle sluta som en prostituerad, om hon nu inte har några andra egenskaper utöver "jag är snygg".

Nu menar jag självfallet, om någon sådan apokalyps eller dylikt inträffar.

Medlem
Skrivet av Farris:
Skrivet av Exodus:

Tackar

Och "on topic" om trailern, det är ganska "logiskt" att en t.ex Modell, antagligen skulle sluta som en prostituerad, om hon nu inte har några andra egenskaper utöver "jag är snygg".

Nu menar jag självfallet, om någon sådan apokalyps eller dylikt inträffar.

Vilka fördomar du har....

Medlem

a nu kopplade jag...kulor i metro är ju pengar...nnnasty film


signatur

Jag har Ad,hd. inte skäms jag för det!

Medlem
Skrivet av FearKill:
Skrivet av Farris:
Skrivet av Exodus:

Tackar

Och "on topic" om trailern, det är ganska "logiskt" att en t.ex Modell, antagligen skulle sluta som en prostituerad, om hon nu inte har några andra egenskaper utöver "jag är snygg".

Nu menar jag självfallet, om någon sådan apokalyps eller dylikt inträffar.

Vilka fördomar du har....

Mja fördommar och fördommar, (var ganska beredd på "hat") men hypotetiskt sett, och om man nu tänker hur miljön ser ut i t.ex Metro. (glöm inte den prostituerade kvinnan i första Metro spelet)

Tänker inte skriva något i stil med "inte menat att någon ska ta illa upp" för folk tar säkerligen illa vid.
Värt att notera att jag inte är något sexistiskt svin för den delen heller och att spel är spel

Medlem
Skrivet av Farris:

Tänker inte skriva något i stil med "inte menat att någon ska ta illa upp" för folk tar säkerligen illa vid.
Värt att notera att jag inte är något sexistiskt svin för den delen heller och att spel är spel

Du kan ju alltid ha det som disclaimer i din signatur. Med föreslaget tillägg: "Allt som skrivs av mig är per default mina egna åsikter om inget annat anges"


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Farris:

Tänker inte skriva något i stil med "inte menat att någon ska ta illa upp" för folk tar säkerligen illa vid.
Värt att notera att jag inte är något sexistiskt svin för den delen heller och att spel är spel

Du kan ju alltid ha det som disclaimer i din signatur. Med föreslaget tillägg: "Allt som skrivs av mig är per default mina egna åsikter om inget annat anges"

Hehe kanske det.

Dock känns det onödigt och folk uppfattar saker hur de vill, vare sig det är något , Seriöst,sarkasiskt,eller bara rent på skoj.

Det är värt att köpa en ny dator enkom för att spela "Last Light". Förra var riktigt bra, om än lite opolerat på sina ställen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Aresz:

En del med Metro är ju just att det är ständig misär och aldrig blir bättre, allt är skit och hotfullt och det blir bara värre

Justaa likaa motheraa Russia!

Medlem

Hon var snygg dock. Älskar de här metro-rullarna, en seriös långfilm vore något!

1
Skriv svar