Timesplitters-mod får officellt stöd från Crytek

Robot
Timesplitters-mod får officellt stöd från Crytek

Du lär få vänta på Timesplitters 4, men en populär Facebook-grupp har fått tillgång till de tidigare spelens tillgångar för att de ska kunna återskapa de tidigare spelen. Utvecklingen har nu påbörjats.

#timesplitters-4, #crytek


Inaktiv
Timesplitters-mod får officellt stöd från Crytek

Kickstarter?

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Kickstarter?

Knappast, det en bra bit att gå från en mod till vad som i realiteten är en kommersiell produkt när rättigheter och liknande fortfarande ägs av EA/Crytek.

Medlem

Att Crytek ger sitt stöd tyder på att de själva inte har några planer på att göra en uppföljare


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

inget köp av Crysis 3 ifall de inte påbörjar att göra Timesplitters 4!

Medlem

"On November 29th, 2012, it was revealed that a group of fans were given permission to develop a TimeSplitters mod using CryEngine 3.[14] The project lead, Daniel Wesoly, stated that the ultimate goal is to make it TimeSplitters 4." Från wikipedia...

Medlem

Vad var det som gjorde Timesplitters så bra? Jag minns att jag spelade det när jag var liten hos någon, men det var bara ett par gånger och för länge sedan, så minns inte mer än att jag gillade spelet.

Någon som har lust att fräscha upp denne sates minne?


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar