Namninsamling igång för Dark Souls II till Wii U

Robot
Namninsamling igång för Dark Souls II till Wii U

En massiv namninsamling ledde till att Dark Souls kom till pc. Kan samma bedrift genomföras för uppföljaren till Wii U?

#dark-souls, #dark-souls-ii


Moderator | Testpilot
Namninsamling igång för Dark Souls II till Wii U

Tja varför inte? Om det inte bara portar spelet utan faktiskt gör något vettigt utav vad Wii Un kan stå för så skulle det ju vara ganska coolt antar jag Har ingen Wii U men jag skriver under, tycker alla ska få ta del av spelet


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hade gärna spelat det på min Wii U. Om inte får det bli på nån annan konsol

Medlem

Ja why the hell not!

Medlem

Jag vill ha det till mitt NES. Kan vi starta en namninsamling?

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Jag vill ha det till mitt NES. Kan vi starta en namninsamling?

Trodde det redan fanns en "dark souls" till nes. tänker då förstås på Ghosts and Goblins!

Medlem

Skulle vara riktigt mysigt att få fortsätta spela Souls-serien på min Wii U. Har fortfarande inte hittat någon plats i lägenheten för äldre konsoler, så håller tummarna.

Medlem

har inte wii u har inga planer på att skaffa en heller men jag tycker det är viktigt att alla får spela Dark souls oavsett vilken konsol man kör på så jag skrev under

Medlem

trodde det var självklart att det skulle komma till Wii U när konsolen i sig säljer bra, samtidigt som den är den kraftigaste konsolen på marknaden just nu.

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

trodde det var självklart att det skulle komma till Wii U när konsolen i sig säljer bra, samtidigt som den är den kraftigaste konsolen på marknaden just nu.

Ja, jävlar ja!
Min första tanke var att Wii U:n inte var såå saftig rent grafikmässigt. Men jag hade fel!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av sevvan:
Skrivet av Lasrod:

Jag vill ha det till mitt NES. Kan vi starta en namninsamling?

Trodde det redan fanns en "dark souls" till nes. tänker då förstås på Ghosts and Goblins!

Det lade jag händerna på för någon vecka sedan! Oh the joy!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Känns vettigare än släppa det till PC faktiskt. Gick ju inte så bra sist och sen har jag den känslan att mer-delen av alla pc-gamers inte är så jätteförtjusta i japanska spel

Medlem
Skrivet av Sipmo:
Skrivet av Ztreek:

trodde det var självklart att det skulle komma till Wii U när konsolen i sig säljer bra, samtidigt som den är den kraftigaste konsolen på marknaden just nu.

Ja, jävlar ja!
Min första tanke var att Wii U:n inte var såå saftig rent grafikmässigt. Men jag hade fel!

https://www.youtube.com/embed/_G0LBu9KzBY

Vet inte om det blir dubbelpost nu eller inte, men min kommentar försvann på min dator iaf.

Jag upplever att det är väldigt olika beroende på vilket spel. Jag såg en likadan video fast för Darksiders 2 och där var den enda skillnaden att det ibland var mer ljus på PS3 och ibland var det mer ljus på WiiU.
Fast btw, kolla vid 1:18 på videon. Var sjutton försvann texturerna i WiiU-versionen?

1
Skriv svar