Så ser flerspelarläget ut i Company of Heroes 2

Robot
Så ser flerspelarläget ut i Company of Heroes 2

Relics efterlängtade Windows-exklusivitet påbörjar snart ett stängt betatest.

#company-of-heroes-2, #relic-entertainment


Medlem
Så ser flerspelarläget ut i Company of Heroes 2

Helt klart ett av spelen man väntar ivrigt på under 2013. Förhoppningsvis fixar dom en matchmaking lika bra som SC2 så har vi en värdig utmanare!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Lätt spenderat 400+ timmar I CoH multiplayer.

Så länge dom levererar CoH 1 med förbättringar och extra features som dom vi har hört om, så är jag rädd för hur mycket tid jag kommer spendera i detta spel.

(Hoppas verkligen balansen är bättre från början samt att det är MYCKET mindre buggar än CoH hade från början till långt fram i sin ålder)

Medlem

Första spelet ser snyggare ut. Skumt.

Medlem

Nom nom nom, nom nom

Medlem

Hoppas att enheterna kan sköta sig själva lite bättre i det här spelet!
Tycker nästan att det här ser fulare ut grafiskt jämför med förra?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:

Hoppas att enheterna kan sköta sig själva lite bättre i det här spelet!
Tycker nästan att det här ser fulare ut grafiskt jämför med förra?!

Det är inget som direkt står ut, om jag får det säga så. Inget speciellt ljus heller, ser ut som det gör ute just nu. Det kan vara realistiskt i sig, så länge spelet är roligt så ska det vara intressant.

Medlem

Här skall det schlaktas ryssar!!

Medlem

Meh...lite besviken faktiskt. Älskade CoH men detta ser ju exakt likadant ut.

Är deras största nya feature förstörbar is?

Känns mer som en expansion än ett nytt spel. Hade förväntat mig att de höjt polygonantalet en aning iaf.

T.o.m explosionerna ser ut som i första spelet.... missförstå mig rätt, första spelet var grymt men de borde kunna ta det längre än såhär tycker jag.

Medlem

Det verkar vara fler som tänker som jag. Ser spelet bättre ut än första? Nja? Men vem vet, gameplay kanske är grymt ändå (förhoppningsvis)!

Medlem

Problemet med sånna här trailers är att det inte visar så mycket egentligen. Zoomar du in i CoH 1 så ser det extremt fult ut egentligen, i jämförelse med det här. CoH 2 ser mer "crisp" ut uppifrån än sin föregångare som har 6 år på nacken.

Grafiken är dock inte allt som CoH har visat. Har säkert 2000+ timmar i CoH och CoHO och spelar fortfarande. Ska faktiskt in och ta mig en match nu!

Så sugen på BETAn!!!!


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Håller med alla som inte ser så mycket visuell skillnad. Lite av en besvikelse, men trösten får väl bli att det inte borde bli alltför tungroddat.

Men man får hoppas att den förbättrade Essence-motorn främst har höjt taket för kvantitativa grejer så som mängd enheter på skärmen, drawing distance, kartstorlek et cetera.

Detta för att i högsta mån tillåta moddare att importera motsvarande Red Orchestra 2-modeller till infanteriet (liknelse).

Medlem

Ja det hade ju varit guld om man kunde zooma ut lite mer, man blir ju nästan klaustrofobisk(!?) när man spelar CoH!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar