Vapenuppvisning från Dust 514

Robot
Vapenuppvisning från Dust 514

I rymden kan ingen höra dig skrika eller fika, men skott, ja de hörs ska du veta.

#dust-514, #eve-online, #ccp-games


Medlem
Vapenuppvisning från Dust 514

PS3 <3


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Definitivt en av de mest allra lovande spelen till PS3. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

ELF
Medlem

Jag ska ju definitivt börja spela EVE Online igen bara för att kunna få bomba lite konsolspelare..... Trololololol :b


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Dust 514 lär ges grymt med support under årens gång och det lär inte släppas förrän CCP tycker att det känns balanserat och välutvecklat nog att gå guld. Att det är gratis i grunden hoppas jag får många spelare att ta sig till spelet, sen lär väl communityn omkring spelet ha mognat ganska väl inom några år.

Jag och en vän började köra EVE i våras och det var riktigt kul, även om jag inte var exceptionellt bra. Communityn är riktigt skön och eftersom det är så spelarstyrt finns det så oerhört mycket att lära sig i bland annat tillvägagångssätt. För att inte tala om att när man väl lyckas lära sig de kunskaper (i spelet) som behövs för att lägga till/använda den nya CPU:n till skeppet så blir man så jäkla glad.

Vi får väl se om spelet släpps till någon annan plattform men deras deal med Sony är nog ganska trevlig så tills de har etablerat att spelarbasen på PC inte skulle byta mellan eller komplicera användningen av spelen så lär det inte hända. Ser fram emot att sätta tänderna i det här igen snart.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

"Hi I'm mister whatever clearly reading directly from a script next to the camera".

Har de så lite förtroende för killarna som jobbar där att dom inte ens får berätta med egna ord vad det är de jobbar på?

Jag ogillar verkligen hur intervjuver med diverse spelutvecklare har blivit drabbat av politisk korrekthet.

Medlem
Skrivet av meat4u:

"Hi I&#039;m mister whatever clearly reading directly from a script next to the camera".

Har de så lite förtroende för killarna som jobbar där att dom inte ens får berätta med egna ord vad det är de jobbar på?

Jag ogillar verkligen hur intervjuver med diverse spelutvecklare har blivit drabbat av politisk korrekthet.

Handlar mer om att inte berätta för mycket för konkurrenterna vad de pysslar med internt på företaget. När en spelide/feature väl är släppt så går det inte att stoppa tillbaka den i säcken.

1
Skriv svar