Snart kan du köpa Gravity Gun från Half-Life 2

Robot
Snart kan du köpa Gravity Gun från Half-Life 2

NECA bygger en replika av Gordon Freemans ikoniska vapen. Det är oklart om det fungerar lika bra som i spelet.

#half-life-2


Medlem
Snart kan du köpa Gravity Gun från Half-Life 2

Haha (länken)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag vill hellre ha den bra (vita) versionen i så fall

Medlem

Jag gick på den!

Fan....


signatur

- Wiiga -

Medlem
Inaktiv

fuuuu


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

haha, då fick ni mig också.
snacka om att bli taggad och trott man missat nyheter

Medlem

Song of the internetz.

Medlem

Förstår inte att jag kan falla för denna länk igen, den finns lite här och där och varenda gång har det varit om half life. Tror det är man längtar så mycket och hoppas över allt annat att ett ep3 eller hl3 ska komma så man lurar sig själv lite, men hoppas mest av allt att det blir bara half life 3 och inge episod dynga. Framförallt inte någon openworld grej heller, räcker med sånt. Half Life passar bra med hur det varit

Medlem

Klart att det ska komma en episode 3. Men sen ska det komma en 3:a som är bättre och längre än både 1:an och 2:an + episoderna tillsammans. Först då ska jag förlåta Valve. Kanske.

Medlem
Skrivet av zappmeharder:

Klart att det ska komma en episode 3. Men sen ska det komma en 3:a som är bättre och längre än både 1:an och 2:an + episoderna tillsammans. Först då ska jag förlåta Valve. Kanske.

Tycker edpisode vis var drygt, på tok för kort också, så dom får gärna låta bli. Sure det är episoder och då ska det inte vara långt, men i alla fall så tycker jag inte om det riktigt. Dom kan sätta in hl3 på en gång och göra så det har en koppling med ep2.

1
Skriv svar