E3: Nytt Kingdom Hearts tillkännages

Robot
E3: Nytt Kingdom Hearts tillkännages

snälla sluta... nu...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Är för tusan inte hela den här kavalkaden slut än?


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Rätta mig om jag har fel men.. kommer det bara släppas till PS2?!?

Medlem

Men va fan, ge mig KH3 till PS3, punkt slut!

Medlem

...Det börjar bli lite segt att vänta på 3:an.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Rätta mig om jag har fel men.. kommer det bara släppas till PS2?!?

Senaste var till DS.

Hur som helst så borde de ta sig i kragen och ge sig på ett Kingdom Hearts III till PS3/360 snarast, första spelen var kanonbra och jag vill ha mer!

/ LordDaimos

Medlem

Helt otroligt hur de kan orka med att jävlas så med sina fans -.-' har väntat i 4 år nu, och jag blir alltid lika glad när jag hör att de ska utannonsera en ny titel. Och jag blir alltid lika besviken när det visar sig a det är någon tråkig spinoff-titel till format som DS/PSP.

Det värsta är ju att de troligtvis inte ens har börjat utveckla III'an än, och att det troligen kommer att dröja ytterligare ett par år innan man ens kommer att få spela det :'(


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

KH 1 och 2 är mitt favorit spel sen jag va liten och om inte en 3,a till ps3 kommer känns det som om jag blivit mördat D:
kommer köpa kingdom hearts birth by sleep (psp) men kh spelen ska vara till ps konsolerna inte portabla D:

1
Skriv svar