Ansök till betan av Final Fantasy XIV-nyversionen

Robot
Ansök till betan av Final Fantasy XIV-nyversionen

Final Fantasy XIV ansågs av många som skräp på mmorpg-rutan, dock ska A Realm Reborn bättra till väldigt mycket av det som tidigare klagades på. Nu är betaansökningarna igång så att du kan ta ställning själv.

#final-fantasy-xiv-a-realm-reborn, #final-fantasy-xiv


Medlem
Ansök till betan av Final Fantasy XIV-nyversionen

Jag vill pröva :D!

Och där var ansökan klar för ps3 :).

Tack FZ

Medlem

Tack för tipset!

Medlem

Både PS3 och PC :), PC hade varit trevligare dock.

Medlem

Tycker seriöst Square Enix kan lägga ner detta helt och se till att få ut ett välputsat FF till next-gen consol ist!!

Medlem

Kommer provas, doc kommer FF7 alltid vara bäst

Medlem

Jag inhandlade en kopia av Final Fantasy XIV på Media Markt för 49:- mest för att kolla på vad det var alla sågade så hårt, men jag installerade det aldrig. Kommer jag kunna använda denna kopia/key till Final Fantasy XIV- A Realm reborn eller blir det ett helt nytt spel? Någon som vet?

Medlem

Vad jag fattat det som kommer man kunna spela ny versionen gratis en tid om du har original spelet. Köpte själv det för 49:- körde på.. Funkade skit:-) hoppas med på detta då FF är för bra serie för att vara så här dåligt!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Jag har startat en grupp på facebook för att samla ihop så många svenskar som möjligt för att få en trevligare community med samma tidszon. Inga löften om stora planer, bara "for fun".

Gruppen hittas här: http://www.facebook.com/groups/362105493903586/

När spelet släpptes vid release var det en total katastrof, men nu när jag kör betan är jag positivt överasskad, spelet är otroligt roligt och har exakt rätt final fantasykänsla!

1
Skriv svar